کد خبر: ۸۳۲۴۱
زمان انتشار: ۱۰:۵۱     ۱۲ مهر ۱۳۹۱
سريال تمام نشدني و تکراري رقابت‌هاي فوتبال انگليس و آلمان در قالب جديدي با مصاف منچسترسيتي و بورسيادورتموند در ليگ قهرمانان اروپا ادامه مي‌يابد.
پيکارهاي دور دوم از مرحله گروهي ليگ قهرمانان اروپا چهارشنبه شب با انجام 8 ديدار در گروه‌هاي A  تا D پايان خواهد يافت.

در يکي از مهم‌ترين مسابقات اين تاريخ منچسترسيتي در ورزشگاه اتحاد پذيراي بورسيادورتموند خواهد شد. اين پيکار به زعم بسياري از تحليل‌گران و کارشناسان روايت تازه‌اي از رقابت‌ هميشگي و دائمي فوتبال انگليس و آلمان در سطح باشگاهي خواهد بود.


اين دو کشور صاحب سبک که در رده ملي و حتي باشگاهي از ديرباز با يکديگر رقابت تنگاتنگي داشته‌اند، اين بار در ممتازترين پيکارهاي باشگاهي قاره، نبردي تازه را انجام خواهند داد.


در يک سوي اين ميدان تيم دوم شهر منچستر با سرمربي جوياي نام ايتاليايي‌‌اش «روبرتو مانچيني» مي‌ايستد که فصل گذشته قهرمان ليگ برتر شد. تيمي که خواهان کسب افتخارات جديد در عرصه ملي و قاره‌اي است تا بلکه از زير سايه بزرگان کشور، بخصوص منچستريونايتد خارج شود.


در سوي ديگر ميدان بورسيادورتموند، قهرمان دو فصل گذشته بوندس‌ليگا با «يورگن کلوپ» مربي جوان و نوگراي خود و جمعي پديده مي‌کوشد در عين قدرت و افتخارآفريني، بازي زيبايي را نيز به معرض نمايش بگذارد.


اين پيکار از گروه D (چهارم) انجام خواهد شد و در ديگر جدال اين گروه نيز آژاکس آمستردام، قهرمان «اردي‌ويزه» (ليگ هلند) در ورزشگاه آره‌نا پذيراي رئال مادريد، فاتح فصل گذشته لاليگا اسپانيا خواهد شد.


تقابل ستارگان دو تيم و همچنين انديشه‌هاي فرانک دبوئر و خوزه مورينيو در نوع خود جالب توجه خواهد بود.


برنامه اين مسابقات به شرح زير است:


*گروه A:


پورتو پرتغال – پاري‌سن‌ژرمن فرانسه


ديناموکيف اوکراين- ديناموزاگرب کرواسي


*گروه B:


آرسنال انگليس- المپياکوس يونان


شالکه آلمان- مون‌پليه فرانسه


*گروه C:


زنيت روسيه – آ.ث‌ميلان ايتاليا


اندرلشت بلژيک – مالاگا اسپانيا


*گروه D :


آژاکس آمستردام – رئال مادريد اسپانيا


منچسترسيتي – بورسيادورتموند

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها