کد خبر: ۸۴۶۰۹
زمان انتشار: ۱۸:۳۰     ۱۸ مهر ۱۳۹۱
به گزارش مشرق، تخریب بنیان خانواده یکی از راهبردهای نظام  جهانی سلطه برای تسلط بیشتر بر افراد است و در همین راستا همجنس بازی و گسترش آن در میان جوامع از جمله راهبردهای تبلیغاتی نظام جهانی به سرکردگی آمریکا محسوب است.

بر اساس گزارش سازمان "اتحادیه مبارزه با بدنامی همجنسبازان زن و مرد"، در فصل کنونی تعداد قهرمانان همجنسباز زن و مرد در شبکه‌های تلویزیونی آمریکا به بالاترین سطح خود رسیده است.

گزارش سالیانه "ما در تلویزیون در چه جایگاهی هستیم" بیان می‌دارد که 4/4 درصد از شخصیت‌هایی که در سریال‌های درام و کمدی ساعات پربیننده تلویزیون در فصل 13-2012 ظاهر شده‌اند به عنوان شخصیت همجنسباز مرد یا زن، دوجنسی یا فراجنسی نمایش داده شده‌اند.

به گزارش آسوشیتدپرس این رقم در سال 2011 بالغ بر 2/9 درصد بود. بدین ترتیب در روند صعودی سالیانه شاهد یک خیزش سریع هستیم.

هرندون گرادیک ، رئیس "اتحادیه مبارزه با بدنامی همجنسبازان زن و مرد" می‌گوید، "ارائه خط سیرهای داستانی پیچیده و متفاوت در مورد افراد همجنسباز زن و مرد، دوجنسی‌ها و یا فراجنسی‌ها در برنامه‌های متفاوت تلویزیونی اهمیتی حیاتی برای شبکه‌ها دارد."

این سازمان رسانه‌ای غیر دولتی از زمان آغاز به کار در سال 1985، در جهت ترویج تصاویر افراد همجنسباز زن و مرد، دوجنسی‌ها و یا فراجنسی‌ها در رسانه فعالیت می‌کند.

وی در ادامه افزود: "آمریکایی‌ها به صورت فزاینده‌ای پذیرای اعضای خانواده، دوستان، همکاران و همسالان همجنسباز، دوجنسی یا فراجنسی بوده و مخاطبین با تماشای برنامه مورد علاقه خود پذیرای تماشای همان مردم متفاوتی می‌شوند که در زندگی روزانه خود نیز با آنها مواجه هستند."

در این مطالعه 97 برنامه تلویزیونی که قرار است طی فصل جاری به نمایش گذارده شوند مورد بررسی قرار گرفتند. بررسی شخصیت‌های دائمی 701 سریال تلویزیونی نشان داد که 31 نفر از آنها شخصیت‌های همجنسباز زن و مرد، دوجنسی‌ و یا فراجنسی هستند.

گفته می‌شود شبکه ABC با برخورداری از 10 شخصیت همجنسباز از میان 194 شخصیت یا به عبارت دیگر 2/5 درصد قهرمان شبکه‌هایی است که دارای شخصیت‌های دائم همجنسباز زن و مرد، دوجنسی‌ و یا فراجنسی هستند.

در همین حین، تعداد شخصیت‌های همجنسباز زن و مرد در آنچه که در مطالعه مذکور از آن به عنوان تلویزیون‌های کابلی "عامه‌پسند" یاد شده است نیز افزایش یافته و از 29 نفر در فصل گذشته به 35 نفر در فصل کنونی رسیده است.

یک درام تلویزیونی با برخورداری از شش شخصیت همجنسباز زن و مرد، دوجنسی‌ و یا فراجنسی جامع‌ترین سریال در این حوزه به شمار می‌رود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها