کد خبر: ۸۴۹۷۵
زمان انتشار: ۱۹:۳۷     ۱۹ مهر ۱۳۹۱
تهران – تمرین عصر امروز(چهارشنبه) استقلال درحالی با غیبت هشت بازیکن برگزارشد که ارسال توپ روی دروازه و گلزنی بخش اعظم زمان تمرین را به خود اختصاص داده بود.
به گزارش ایرنا، این تمرین ازساعت 16:30درکمپ ناصرحجازی برگزارشد که ˈامیر قلعه نوییˈ نیز در آن حضور یافت و مورد استقبال هواداران و بازیکنان قرار گرفت.

قلعه نویی که پس از درگذشت مادرش در تمرین حضور یافته بود پس از دقایقی صحبت بازیکنان به گوشه ای رفت و تا پایان تماشاگر بود. وی به دلیل جراحی زانو با استفاده از عصا به محل تمرین آمده بود.

در ابتدا بازیکنان به گرم کردن بدن های خود زیر نظر ˈامیرحاج قاسمˈ پرداختند و سپس کار با توپ را آغاز کردند.

کادر فنی استقلال در این تمرین ارسال روی دروازه و گلزنی را برای نفرات در نظر گرفته بود و برگزاری آقا وسط نیز بخش دیگری از زمان تمرین را دربرگرفت.

هاشم بیگ زاده و سیاوش اکبرپور به دلیل مصدومیت، ˈلیام ردیˈ به همراه ˈرودریگو توزیˈ بازیکنان خارجی استقلال و سیدمهدی رحمتی، جواد نکونام، پژمان منتطری و خسرو حیدری که در اردوی تیم ملی فوتبال ایران حضور دارند در تمرین استقلال غایب بودند.

به گفته امین نوروزی ، اکبر پور و بیک زاده دچار مصدومیت شده اند اما برای دیدار بعد استقلال مشکلی ندارند.

سیروس دین محمدی و مهدی فنونی زاده از پیشکسوتان استقلال، امین نوروزی معاون پزشکی استقلال و تیم آنالیزور آبی پوشان نیز از حاضرین در تمرین بودند.

در این تمرین که تا ساعت 17:50 به طول انجامید 50 هوادار حضور داشتند.

قرار است تیم فوتبال استقلال تهران عصر روزجمعه در دیداری دوستانه در کمپ ناصرحجازی به مصاف مس کرمان برود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها