کد خبر: ۸۵۱۴۶
زمان انتشار: ۱۹:۳۹     ۲۰ مهر ۱۳۹۱
در مجلس چه خبر است:
در حالی که طراحان سوال از رئیس جمهور اعلام می کنند که این سوال را به نایب رئیس دوم مجلس یعنی محمدرضا باهنر تحویل داده‌اند، اما سخنگوی هیئت رئیسه مجلس می گوید چنین طرحی به هیئت رئیسه مجلس نرسیده است.
به گزارش خبرنگار بولتن نیوز، طرح سوال از رئیس جمهور از ماه گذشته در پی نوسانات قیمت سکه و دلار در مجلس مطرح شد که در نهایت به امضای 102 نماینده رسید.

طراحان این طرح، پس از کش و قوس‌های فراوان سر انجام دیروز چهارشنبه اعلام کردند که این طرح را با 102 امضا تحویل محمدرضا باهنر نایب رئیس دوم مجلس دادند.



علاوه بر علی مطهری نماینده تهران، محمد دامادی و سید رمضان شجاعی نمایندگان ساری، نادر قاضی پور نماینده ارومیه و علی ایرانپور نماینده مبارکه طرح مذکور را امضا کرده و در مصاحبه هایی اعلام کردند که رئیس جمهور باید با حضور در صحن مجلس به سوال نمایندگان در خصوص نوسانات سکه و ارز پاسخ دهد.

روز گذشته برخی از نمایندگان طراح سوال از رئیس جمهور در مصاحبه هایی اعلام کردند که این طرح را تحویل باهنر داده‌اند، اما عبدالرضا مصری سخنگوی هیئت رئیسه مجلس تحویل این طرح به هیئت رئیسه مجلس را تکذیب می کند و تاکید دارد که تا پایان جلسه دیروز مجلس چنین طرحی به هیئت رئیسه نرسیده است.

اگر چه مصری تاکید می کند که تکلیف طرح سوال از رئیس جمهور یکشنبه مشخص می شود اما طراحان سوال از رئیس جمهور تاکید دارند که این طرح 28 امضا بیش از حد نصاب دارد و باید اعلام وصول شده و در دستور کار مجلس قرار گیرد.

برای طرح سوال از رئیس جمهور حداقل به امضای 74 نماینده نیاز است اما این طرح بنا به گفته طراحان آن 102 امضا دارد.



از طرفی دیگر در حالی طراحان سوال از رئیس جمهور تاکید دارند که این طرح به امضای 102 نماینده رسیده اما برخی از امضا کنندگان اولیه آن از همین حالا اعلام می کنند که گرچه این طرح را امضا کرده اند اما موافق سوال از رئیس جمهور در شرایط فعلی نیستند.

در هر حال از یک طرف نمایندگان مجلس مدعی هستند که طرح مذکور 102 امضا دارد و تحویل هیئت رئیسه مجلس شده ، اما از طرفی دیگر برخی نمایندگان می گویند از سوال از رئیس جمهور منصرف شده اند. همچنین سخنگوی هیئت رئیسه مجلس نیز تاکید دارد که طرح مذکور به هیئت رئیسه نرسیده است.

سوال اینست که در مجلس چه خبر است؟ آیا واقعاً 102 نماینده این طرح را امضا کرده؟ و آیا نماینده ای امضا خود را پس گرفته و آیا این طرح تحویل هیئت رئیسه مجلس شده است یا نه؟
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها