کد خبر: ۸۶۰۸۸
زمان انتشار: ۱۲:۲۳     ۲۴ مهر ۱۳۹۱
با تساوي ايران و كره اتفاق به خصوصي نمي‌افتد چون پس از كره در تهران با ازبكستان بازي مي‌كنيم و در صورتي كه اين تيم را شكست دهيم شرايط صعودمان به جام جهاني هموار مي‌شود
تیم ملی ایران  خسرو حیدری
ok
خسرو حيدري هم در بازي با لبنان غايب بود و به دليل مصدوميت نتوانست در تركيب تيم ملي كشورمان قرار بگيرد. خسرو حالا با آمادگي فراوان در انتظار بازي با كره جنوبي است. او را بايد از همين حالا يكي از 11 مرد اصلي بازي سه‌شنبه شب دانست.

آيا بازيكنان براي ديدار با كره آماده هستند؟
خدا را شكر همه چيز به خوبي پيش مي‌رود. تيم و بازيكنان روند خوبي داشته‌اند. اكنون هم تيم ملي در اردو به سر مي‌برد تا براي ديدار با كره جنوبي در تهران آماده شود. خوشبختانه بازيكنان آماده بازي هستند و كسي مشكل خاصي ندارد.


تصور مي‌كني مي‌توانيم كره جنوبي را در خانه شكست دهيم؟
به ياري خدا كره را مي‌بريم چون به نظرم شكست كره در تهران دور از ذهن نيست. ان‌شاءا... با حمايت مردم، سه‌شنبه به ميدان مي‌رويم تا كره را شكست دهيم.
مصدوميت پايت كاملا برطرف شده؟
ديگر مشكلي ندارم. آن چند روز كه فيزيوتراپي كردم به خاطر درمان دردي بود كه از قبل داشتم. با سه جلسه فيزيوتراپي مشكلم حل شد و حالا كاملا آماده‌ام كه برابر كره‌ بازي كنم.
در بازي با لبنان غايب بودي اما شايد بتواني درباره اينكه چرا باختيم حرف‌هايي بزني.
وضعيت آب و هوا و شرايط زمين مسابقه در باخت ما به لبنان تاثير داشت. بيش از اين نمي‌توانم چيزي بگويم. به نظرم بهتر است بازي با لبنان را فراموش كنيم چون اين بازي تمام شده و حالا بازي حساس با كره جنوبي را در پيش داريم. همه فكر و ذكر ما بايد ديدار با كره جنوبي باشد.
در بازي با لبنان بازيكناني نظير آندرانيك تيموريان و اشكان دژاگه نبودند. به نظرت اين مساله تاثيري در آن شكست داشت و آيا در بازي با كره جنوبي حضور اين بازيكنان مي‌تواند به تيم ملي كمك كند؟
اين سوال را كادر فني تيم ملي بايد پاسخ دهد. من يك بازيكن هستم و نمي‌توانم درباره اينكه حضور يا غيبت چند بازيكن چقدر روي كار تيم موثر بوده نظر خاصي بدهم اما مي‌توانم بگويم كه خوشبختانه براي بازي با كره هم آندرانيك هست و هم اشكان. همه بازيكنان آماده‌اند و با تركيب كامل برابر كره صف آرايي مي‌كنيم.
بسياري بازي سه‌شنبه را بازي مرگ و زندگي مي‌دانند. نظر تو هم همين است؟
نبايد تا اين حد فكر كنيم كه حتما بايد 3 امتياز بازي با كره جنوبي را بگيريم. ما اكنون تيم دوم جدول هستيم و فاصله‌مان با تيم اول سه امتياز است. اگر بتوانيم حريفمان را در تهران شكست دهيم با آنها هم امتياز مي‌شويم البته همه بازيكنان با اين ذهنيت وارد ميدان مي‌شوند كه هر سه امتياز را بگيرند و براي اين كار از جان مايه مي‌گذارند ولي اگر خداي نكرده نتوانيم سه امتياز را بگيريم، مساوي و كسب يك امتياز هم خوب است. با تساوي ايران و كره اتفاق به خصوصي نمي‌افتد چون پس از كره در تهران با ازبكستان بازي مي‌كنيم و در صورتي كه اين تيم را شكست دهيم شرايط صعودمان به جام جهاني هموار مي‌شود. بنابراين از دو بازي آينده‌مان چهار امتياز نياز داريم.
بعد از مدت‌ها تنش رابطه عادي ميان رسانه‌ها و بازيكنان تيم ملي برقرار شد. مردم هم مي‌توانند اين وسط نقش مهمي ايفا كنند.
همه بازيكنان تيم ملي براي نام ايران مي‌جنگند و حمايت از آنها يعني حمايت از ايران. خدا را شكر شرايط به سمتي رفته كه از تيم ملي حمايت مي‌شود. تنها از مردم يك چيز مي‌خواهم و آن اين است كه نگذارند در ورزشگاه آزادي يك صندلي خالي بماند. از آنها مي‌خواهم كه از لحظه ورود بازيكنان كره به زمين تا پايان بازي طوري تيم را تشويق كنند كه بازيكنان حريف تحت تاثير جو ورزشگاه قرار بگيرند و همانطور كه ديگران گفته‌اند ورزشگاه آزادي را براي‌شان جهنم كنند.
تو در استقلال هافبك بازي مي‌كني ولي در تيم ملي احتمالا بايد دفاع راست بازي كني. هافبك بازي كردن در استقلال حضور ثابت در تيم ملي را سخت نمي‌كند؟
چند سال است كه با اين شرايط بازي مي‌كنم البته چند بازي را هم به دليل مصدوميت از دست دادم ولي من هم در خط هافبك بازي كرده‌ام و هم در پست دفاع راست. سال گذشته هم اگر يادتان باشد با همين شرايط بازي مي‌كردم و در تركيب اصلي تيم ملي حضور داشتم. نگران اين موضوع نيستم. در تيم ملي، هر جا كه بخواهند بازي مي‌كنم چون به اين موضوع عادت كرده‌‌ام. من بازيكني هستم كه در دو پست مي‌توانم بازي كنم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها