کد خبر: ۸۶۱۲۵
زمان انتشار: ۱۶:۳۱     ۲۴ مهر ۱۳۹۱
هدف آن است که آنقدر علیه دولت سیاه نمایی شود که دیگر کسی جرات اظهار نظری متفاوت در مقابل افراطیون مدعی اصولگرایی را نداشته باشد و همه افکار به غیر از تراوشات اذهان این طیف جنجالی و متوهم بایکوت شود و سرانجام به خیال خود آنچه که این اقلیت ورشکسته گویند و انتخاب کنند؛ بر مردم تحمیل شود.

به گزارش سرویس سیاسی بی باک، علی مطهری یا همان سر لیست صدای ملت که تنها دو نفرشان در انتخابات اخیر به مجلس راه پیدا کردند تا روشن شود جنس چینی صدای ملت در ایران خریداری ندارد و طیف همفکر و هم خطش این روزها تلاش زیادی برای تکمیل پازل آقای هاشمی رفسنجانی انجام می دهند.

این طیف که سعی دارند شرایط کشور را به گونه ای بحرانی معرفی کنند و وضعیت را جایی برسانند که مردم ضرورت تشکیل دولت وحدت ملی ( بخوانید دولت حامیان آقای هاشمی رفسنجانی و مطرودان از سوی ملت ) را احساس کنند؛ اخیرا تلاش های زیادی برای استیضاح و طرح سئوال از رئیس جمهور انجام داده اند و حتی یکی از اعضای این جریان جنجالی و افراطی در اظهاراتی عجیب و قابل تامل، نمایندگان را تشویق به ملتهب کردن بیشتر فضای کشور و حتی طرح شکایت از رئیس جمهور کرده این در حالی است که مقام معظم رهبری برای آرامش بخشیدن به فضای کشور در آستانه انتخابات تا کنون بارها از مسئولین وحدت و همدلی را خواسته اند.



گفتنی است؛ حضرت امام خامنه ای امروز نیز بار دیگر به موضوع وحدت و همدلی مسئولین تصریح کردند و با اشاره به برگزاری انتخابات پیش رو با بیان اینکه گاهی یک حرف یک عمل نسنجیده و عمل نابجا موجب تلاطم در محیط سیاسی می شود، تاکید کردند: همه مسئولین باید آرامش سیاسی کشور را حفظ کنند تا فضای سیاسی کشور جنجالی نشود.

برخلاف طیف ورشکستگان سیاسی و نفوذیان آقای هاشمی در مجلس شورای اسلامی، در این میان اصولگرایان اصیل و ادامه دهندگان حقیقی گفتمان انقلاب اسلامی به منظور لبیک به سخنان ولی امر مسلمین، روز گذشته و در جلسه فراکسیون اصولگرایان مجلس شورای اسلامی رسما مخالفت خود را با طرح سوال از رئیس جمهور اعلام کرده و قرار شد که اگر شخصی فریب این طیف جنجالی را خورده است؛ امضای خود را پس بگیرند.

با این حساب علی ماند و حوضش و نهایتا همان یک شاخه گلی که قبلها پیش پرداخت شده بود.



در جلسه مجمع عمومی فراکسیون اصولگرایان حجت‌الاسلام و المسلمین ابوترابی نایب رئیس اول مجلس و مسعود میرکاظمی که هر دو عضو شورای مشورتی دولت و مجلس هستند گزارشی ارائه کردند.

در همین راستا فاطمه آلیا نماینده‌ی مردم تهران در مجلس شورای اسلامی طی گفتگویی اظهار داشت:‌ اگر چه در داخل اشکالاتی وجود دارد اما دشمنان هم سعی می‌کنند سوار بر این موج شوند و فشار اقتصادی و آشفتگی سیاسی ایجاد کنند. همچنین پروژه‌ی ایجاد اختلاف بین مسئولین جزء برنامه‌های اولویت‌دار دشمنان است. در این فضا همکاری بیشتر با دولت ضروری به نظر می رسد و ما معتقدیم باید مطالبات را از طرقی غیر از سوال و استیضاح پیگیری کرد تا فضایی به وجود نیاید که روند خدمت‌رسانی به مردم را تحت‌الشعاع قرار دهد.

آلیا با تاکید بر این که رفاه و معیشت مردم باید اصل قرار گیرد تصریح کرد:‌ ما معتقدیم جریان خدمت رسانی به مردم اصلی است که مقام معظم رهبری هم بر آن تاکید دارند و اگر اشکالی وجود دارد می‌تواند به شیوه‌ای غیر از سوال و استیضاح آن را پیگیری کرد. قطعا شکی نیست که اینها اختیار قانونی نمایندگان است اما راههای موثر دیگری هم وجود دارد.

عضو شورای مرکزی فراکسیون اصولگرایان مجلس اضافه کرد: در جلسه مجمع عمومی این موضوع مورد بحث قرار گرفت که با طرح سوال و استفاده از این اختیار چه مشکلی از مردم حل می‌شود؟ در این شرایط که بحث اساسی اخلال اقتصادی است، سرنخ‌هایی در خارج و زمینه‌هایی در داخل وجود دارد همه باید تلاش خود را روی آرامش جامعه و حل مشکلات مردم بگذاریم.


حال برنامه بعدی افراطیون مدعی صدای ملت و جنجال سازان و التهاب آفرینان در مجلس چه خواهد بود؟
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها