کد خبر: ۸۷۱۵۷
زمان انتشار: ۱۱:۵۴     ۲۹ مهر ۱۳۹۱
نفت هرچند با مربی تازه توانست یک امتیاز بدست آورد اما فشردگی مسابقات می گوید این تساوی فرقی با شکست ندارد.داماش هم پس ازبرد پرسپولیس انگار طلسم شده و هفتمین بازی بدون برد را گذراند
Naft Abadan
ok

سایت گل - آدینه 28 مهرماه نود و یک – هفته دوازدهم لیگ برتر- جام خلیج پارس.

ورزشگاه تختی آبادان. تماشاگر: دو هزار نفر: 

داوران: سید مهدی سید علی – کمک داوران: محسن فریمانی و مهدی عالیقدر.

کارت زرد:مرتضی ابراهیمی دقیقه 15،مصطفی حاجتی دقیقه 60،محمد سیاه دقیقه 90 (داماش) - والری الکساندریان دقیقه 26،سعید حلافی دقیقه 67 ( نفت)

صنعت نفت آبادان:

 حبیب دهقانی،والری الکسانیان،سجاد مشکل پور،ابوذر رحیمی( از دقیقه 64 سعید حلافی)،عباس مرداسی،رضا خالقی فر،رسول نوید کیا( از دقیقه 73 حامد سرلک)،علی ممبینی،حسین بغلانی،سیامک کوهنورد،روح الله عرب.


سرمربی: آلفردو کاسیمیرو.

داماش گیلان:

حسن رودباریان،ابوالفضل حاجی زاده،مرتضی ابراهیمی،حسین ابراهیمی،هادی سهرابی،افشین چاوشی( از دقیقه 84 امین متوسل زاده)،محمد رضا مهدوی،مصطفی حاجتی،حسین کوشکی،( محمد سیاه از دقیقه 62)محمد مختاری،مهدی کیانی( از دقیقه 69 بهنام افشه).

سرمربی: حمید درخشان.

شرح بازی:

دو تیم نفت و داماش با دنیایی انگیزه و آرزو به مصاف هم رفتند.هر دو با دو مربی تازه وارد و هم به انگیزه ی کسب سه امتیاز و کنده شدن از انتهای جدول گام به زمین گذاشتند. داماش بدون جهانبخش که همراه تیم ملی جوانان بود و الماس خاله مصدوم و نظیف کار محروم گام به این مسابقه گذاشته بود و البته یک تعویض هم درون دروازه داشت که رودباریان جایگزین فراهانی شده  بود.در سوی دیگر هم نفت در غیاب مصطفی صبری مصدوم و دغاغله محروم پای به زمین گذاشته بود. البته نفتی ها در میانش یک مهره ی نفوذی هم داشتند؛ ابوذر رحیمی بازیکن فصل پیش داماش! این بازی که بر خلاف انتظار باز هم ورزشگاه تختی پر نشده بود در یک هوای گرم و شرجی تابستانی برگزار شد در میانه های پاییز!

بازی با میدان داری نفت در ابتدای مسابقه شروع شد اما پس از گذشته دقایقی بازی رو به تعادل گذاشت و هر دو تیم به صورت یک در میان توانستند بر روی دروازه ها موقعیت های خطرناکی به وجود آورند.که مهمترین آنها سانتر ابوذر رحیمی و ضربه سر خالقی فر بود که درون دستهای رودباریان جای گرفت. هرچه به پایان این نیمه نزدیک تر شدیم فشار داماش بیشتر شد و خیمه ی آنها درون زمین نفت سنگین تر که حاصل آن چند موقعیت خطرناک بود که یکی شوت سنگین سهرابی در دقیقه 43 بود که به کرنر رفت و دیگری ضربه ب پای مهدوی که با قاطی کردن حبیب دهقانی با مدافعانش با خوش شانسی به اوت رفت. اما به هر روی این نیمه با تساوی به پایان رسید تا دو تیم بدون دست آورد خاصی به رختکن بروند.

نیمه دوم:

دو تیم بدون تغییر نفرات و تاکتیکی گام به زمین گذاشتند.نیمه دوم دو تیم با همان سیستم محتاطانه گام به زمین گذاشتند و در حالی که دو سوم مسابقه سپری شده بود هنوز یک موقعیت صد درصدی بر روی دروازه ها به وقوع نپیوست. اما به نسبت نیمه دوم موقعیت های نفت بر روی دروازه داماش بیشتر بود و البته خطرناکتر. وقتی مربیان دو تیم از کسب نتیجه مورد قبول خود نا امید شدند هر دو دست به چند تعویض زدند تا بلکه فرجی شود و بتوانند دست پر زمین را ترک کنند.مهمترین خطر جدی داماش در دقیقه 75 روی داد که تک به تک حسین ابراهیمی و شوت او در دستان حبیب دهقانی جای گرفت. نفت نیز در چند موقعیت می توانست به گل برسد که یکی در دقیقه 81 ضربه سر خالقی فر بود که به تیر اصابت کرد و در یک صحنه هم شیرجه زیبای رودبازیان مانع از گل زنی مهاجمان نفت شد. در هر صورت این بازی علی رقم تلاش دو تیم با تساوی به پایان رسید. نتیجه ای که برای هر کدام از دو تیم خوشایند نبود. نفت هرچند با مربی جدید خود توانست یک امتیاز بدست آورد اما فشردگی مسابقات می گوید این تساوی فرقی با شکست ندارد و داماش هم پس از برد پرسپولیس انگار طلسم شده است و هفتمین بازی بدون برد خود را پشت سر گذاشت، داماش در هفت بازی تنها چهار امتیاز کسب کرده است.

بهترین بازیکن:

بازی فیزیکی و در گیرانه ی دو تیم هر چند که زیبا از آب در نیامد اما در این میان نقش کاگردانی و بازیگردانی کاپیتان محمدرضا مهدوی از داماش بیشتر از سایرین به چشم آمد. مهدوی با تیزهوشی بارها به کمک خط دفاعی تیمش آمد و با پاس های هوشمندانه اش چندین بار تیمش را به جلو هدایت نمود.

اتفاق ویژه:

نا هماهنگی بین سجاد مشکل پور و حبیب دهقانی چندین بار داشت کار دست نفتی ها می داد که در یک مورد در نیمه دوم جر و بحث این دو که بیشتر شبیه دعوا بود با تذکر شدید داور ختم به خیر شد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها