کد خبر: ۸۷۹۹۴
زمان انتشار: ۰۹:۵۰     ۰۲ آبان ۱۳۹۱
مهم ترین اتفاق هفته بازگشت اشکان دژآگه به میدان بود و او اولین بازی خود را برای فولام در لیگ برتر انگلیس انجام داد
اشكان دژاگه
ok

سایت گل- بعد از تعطیلی 10 روزه لیگ های فوتبال دنیا که به دلیل انجام بازی های ملی بود، رقابت های باشگاهی از این هفته دوباره آغاز شد و بازیکنان ایرانی شاغل در لیگ های خارجی نیز به میدان رفتند:

اشکان دژآگه: ملی پوش ایرانی تیم فولام اولین بازی خود در لیگ برتر انگلیس را انجام داد. او از دقیقه 70 دیدار مقابل استون ویلا به میدان آمد و عملکرد قابل قبولی داشت، بطوری که مارتین یول سرمربی فولام در پایان بازی از او تمجید کرد. فولام با 13 امتیاز در رده هشتم لیگ برتر انگلیس قرار دارد.

مسعود شجاعی: بعد از حدود 18 ماه دوری از لالیگا، در بازی این هفته اوساسونا مقابل رئال بتیس به میدان آمد و 6 دقیقه بازی کرد. این بازی به تساوی بدون گل انجامید. اوساسونا با 5 امتیاز از 8 بازی در قعر جدول لالیگای اسپانیاست و کاندیدای اول سقوط به دسته دوم.


هادی عقیلی: مدافع ملی پوش ایرانی تیم القطر بعد از پشت سر گذاشتن مصدومیت یک ماهه، در دیدار مقابل تیم سابق خود از نقطه پنالتی گلزنی کرد تا القطر در مصاف با العربی 2- صفر پیروز شود. این دومین بازی عقیلی در لیگ قطر در این فصل بود. القطر با این برد 4 امتیازی شد و در رده هشتم لیگ 12 تیمی قطر قرار گرفت.

آندرانیک تیموریان: در دیدار الخریطیات مقابل ام صلال به میدان رفت و چهارمین بازی خود در لیگ قطر را تجربه کرد. این بازی به تساوی 1-1 انجامید. تیم تیموریان با 2 امتیاز از 4 بازی در رده دهم لیگ قطر قرار دارد.

رضا قوچان نژاد: بعد از 6 بازی که در ترکیب ثابت سنت ترویدن حضور داشت، این هفته نیمکت نشین بود و فرصت بازی پیدا نکرد. سنت ترویدن 3- صفر بروکسل را برد و با 14 امتیاز از 10 بازی در رده هشتم لیگ دسته دوم بلژیک قرار گرفت.

امید نظری: هافبک دفاعی تیم آنجل هولم در بازی این هفته تیمش مقابل دگرفروس نیمکت نشین بود. این بازی 1-1 شد و تیم آنجل هولم با 38 امتیاز از 28 بازی در رده ششم لیگ دسته دوم سوئد ایستاد. تیم نظری فعلاً شانسی برای صعود به لیگ برتر سوئد ندارد. نظری در این فصل 23 بازی برای تیمش انجام داده که در 16 بازی در ترکیب اصلی بوده است.

علیرضا حقیقی: برای دروازه بان سابق پرسپولیس اتفاق تازه ای نیفتاد و او در بازی این هفته روبین کازان مقبال زسکا مسکو در لیست 18 نفره نبود. این بازی را روبین کازان 2- صفر باخت و در بین دو نیمه نیز دروازه بان خود را تغییر داد. روبین کازان با 18 امتیاز از 12 بازی تیم هشتم لیگ برتر روسیه است.

فریدون زندی: در هفته سوم لیگ 2 قطر موفق به گلزنی شد. الاهلی در این هفته مقابل معیذر 4-2 پیروز شد که زندی یکی از گل های تیمش را به ثمر رساند. زندی در 3 بازی تیمش حاضر بوده و یک گل نیز به ثمر رسانده است. الاهلی فردا شب چهارمین بازی اش را مقابل الشمال انجام می دهد که دو هفته قبل در بازی رفت مغلوب این تیم شد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها