کد خبر: ۸۸۳۵۷
زمان انتشار: ۱۲:۰۰     ۰۳ آبان ۱۳۹۱
سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران تاکید کرد: مردم انتظارات زیادی از نمایشگاه مطبوعات دارند که مهم‌ترینشان نظم، چیدمان مناسب و پاسخگویی مطبوعات به پرسش‌های آنها است.

به گزارش خبرگزاری مهر، امیر قلعه‌نویی افزود: هر ساله با برگزاری نمایشگاه مطبوعات فرصت بسیار خوبی به دست می‌آید تا علاقه‌مندان به رسانه‌ها بتوانند به بهترین شکل با مطبوعات مورد علاقه خود ارتباط برقرار کنند.

وی ادامه داد: به طور حتم برگزاری این نمایشگاه در بالا رفتن سطح رسانه‌های ما بی‌تاثیر نخواهد بود، زیرا آنها در این نمایشگاه با انتقادهای خوانندگانشان روبه‌رو می‌شوند و می‌توانند طبق خواسته علاقه‌مندان خود ضعف‌هایشان را برطرف کنند.

سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران، تاکید کرد: مردم انتظارات زیادی از نمایشگاه مطبوعات دارند. معتقدم مهم‌ترین انتظار آنها نظم، چیدمان مناسب و پاسخگویی مطبوعات به پرسش‌های آنهاست.

وی توضیح داد: نمایشگاه سال گذشته با استقبال بسیار خوبی از سوی هواداران روبه رو شد، اما به طور حتم با ضعف‌هایی رو به رو بود که امیدوارم با برطرف کردن آنها شرایط بهتری برای حضور علاقه مندان ایجاد شود.

قلعه‌نویی ادامه داد: مطبوعات باید برای خانواده‌ها فرهنگسازی صحیح کنند و بهترین شیوه‌های زندگی را به آنها بیاموزند.

مربی تیم استقلال تهران گفت: امیدوارم رسانه‌های ما توجه خود را به علاقه‌مندان بیشتر کنند و با این کار بسیاری از مشکلات برطرف می‌شود.

وی در مورد فعالیت‌های اخیر معاونت مطبوعاتی از قبیل برگزاری جشنواره‌های فصلی و همایش مطبوعات جهان اسلام، یادآور شد: برگزاری این رویدادها نه تنها باعث می‌شود علاقه‌مندان بتوانند با بسیاری از مسائل آشنا شوند، بلکه می‌تواند باعث این مساله شود که ما خیلی از مسایل اخلاقی را بهتر آموزش دهیم.

نوزدهمین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری‌ها 7 تا 13 آبان ماه در مصلای امام خمینی (ره) برگزار می شود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها