أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۸۸۵۵۹
زمان انتشار: ۱۱:۳۷     ۰۴ آبان ۱۳۹۱
مهمان‌پرست گفت: به‌کارگیری ادبیات غیرمسوولانه و خلاف شئونات دیپلماتیک مغایر با هنجارهای پذیرفته شده بین‌المللی، اسناد بین‌المللی در زمینه احترام به تنوع فرهنگی و حتی ارزش‌های شناخته شده مردم صلح دوست کانادا بوده و صرفا در چارچوب رویکرد فرار به جلو برای پاسخگو نبودن به وضعیت اسفبار حقوق بشر در کانادا، از جمله نقض گسترده حقوق بومیان این کشور تلقی می‌شود.
ایسنا، دستیار ویژه وزیر خارجه ایران در واکنش به سخنان وزیر خارجه کانادا در اجلاس بین المجالس در کبک گفت: جای تاسف است که وزیر خارجه کانادا با نادیده گرفتن پروتکل بین‌المللی و تداوم نمایش رفتارهای غیرمتعادل و افراطی به جای تقویت احترام به تنوع فرهنگی که شعار امسال نشست بین‌المجالس است، از فرصت میزبانی این اجلاس در جهت طرح اظهارات کینه توزانه و مغایر با اهداف این نشست بین‌المللی سوء استفاده می‌کند.
 
رامین مهمان‌پرست، سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان افزود: به‌کارگیری ادبیات غیرمسوولانه و خلاف شئونات دیپلماتیک مغایر با هنجارهای پذیرفته شده بین‌المللی، اسناد بین‌المللی در زمینه احترام به تنوع فرهنگی و حتی ارزش‌های شناخته شده مردم صلح دوست کانادا بوده و صرفا در چارچوب رویکرد فرار به جلو برای پاسخگو نبودن به وضعیت اسفبار حقوق بشر در کانادا، از جمله نقض گسترده حقوق بومیان این کشور تلقی می‌شود.
 
او تصریح کرد: اطمینان داریم نخبگان سیاسی و فرهنگی کانادا ادامه رویکرد نادرست و غیرموجه دولت افراطی هارپر را در جهت خلاف منافع ملی کانادا ارزیابی خواهند کرد.
اخبار ویژه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها