کد خبر: ۸۹۸۶۲
زمان انتشار: ۰۹:۵۶     ۱۰ آبان ۱۳۹۱
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با اشاره به تحریم های ناجوانمردانه غرب، شکایت به مجامع بین المللی را حق مسلم ایران عنوان کرد.

محمد حسن آصفری نماینده مردم اراک در مجلس شورای اسلامی و عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری درباره وحشیانه بودن تحریم های صورت گرفته علیه نظام جمهوری اسلامی ایران گفت: امروز بسیاری از مردم ایران به دلیل فشارهای ناجوانمردانه کشورهای غربی با مشکلات اقتصادی روبه رو هستند.

وی افزود: در این میان نزدیک به یک میلیون نفر از بیماران کشورمان با مشکلات مربوط به تامین داروی های مورد نیاز خود روبه رو هستند، در حالی که بحث هسته ای هیچ ارتباطی به تحریم های کشورهای غربی ندارد.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: چنین تحریم هایی نقض صریح حقوق بشر است و زیر پا گذاشتن تمام اصولی است که آن ها به سایر کشور حمله می کنند.

آصفری ادامه داد: وزارت امور خارجه و سایر دستگاه های حقوق بشری باید شکایت از مسببان این تحریم ها را در دستور کار خود قرار دهند، چرا که این مسئله حق ایران است.

وی افزود: البته راه حل نهایی برای این تحریم ها بحث اقتصاد مقاومتی است که مقام معظم رهبری نیز بر آن تاکید کردند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها