کد خبر: ۹۰۱۰
زمان انتشار: ۱۱:۲۶     ۱۸ بهمن ۱۳۸۹
سها نقاش گوینده معروف اخبار شبکه نیل تی وی – شبکه تلویزیون دولتی مصر – پس از ۲۰ سال سابقه در کار گویندگی خبر ، دیروز از ادامه کار صرف نظر کرد و به صف معترضین پیوست.خانم سها نقاش در گفتگویی اعلام کرد وقتی پس از گردهمایی میلیونی مردم مصر در میدان التحریر مجبور شدم اعلام کنم که خیابانهای قاهره ساکت و امن و امان است و هیچ خبری نیست ، احساس کردم دیگر به این مردم تعلق ندارم !



سها نقاش گوینده معروف اخبار شبکه نیل تی وی – شبکه تلویزیون دولتی مصر – پس از 20 سال سابقه در کار گویندگی خبر ، دیروز از ادامه کار صرف نظر کرد و به صف معترضین پیوست.
به گزارش البرز به نقل از سایت پانورینت او این اقدام را در اعتراض به سانسور دولتی و حجم بالای دروغگویی در شبکه دولتی مصر انجام داد.

خانم سها نقاش در گفتگویی اعلام کرد وقتی پس از گردهمایی میلیونی مردم مصر در میدان التحریر مجبور شدم اعلام کنم که خیابانهای قاهره ساکت و امن و امان است و هیچ خبری نیست ، احساس کردم دیگر به این مردم تعلق ندارم ! وی همچنین گفت دیگر هرگز به شبکه نیل تی وی برنمی گردد چرا که حداقل استانداردهای اطلاع رسانی نیز در آنجا رعایت نمی شود.

به گزارش البرز معترضان مصری که بنا به تخمین خبرگزاری های مهم جهان تعداد آنها بیش از دو میلیون نفر است اعلام کرده اند این جمعه روز سرنگونی و خروج حسنی مبارک از مصر خواهد بود. آنان خود را برای برگزاری یک راهپیمایی بزرگ بر ضد مبارک آماده می کنند.

منبع:پرشین لود
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها