کد خبر: ۹۰۵۸۵
زمان انتشار: ۱۸:۳۹     ۱۴ آبان ۱۳۹۱
نماینده مردم تهران در مجلس گفت: احمدی‌نژاد ناگفته‌ها را در مجلس بگوید چرا که ما از بیان ناگفته‌ها استقبال می‌کنیم.

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس علی مطهری نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در حاشیه جلسه علنی امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در حال حاضر آیین‌نامه مجلس برای طرح سوال از رئیس‌جمهور اصلاح شده، به طوری که بعد از صحبت‌های رئیس‌جمهور نمایندگان می‌توانند صحبت کنند و برای قانع شدن و یا نشدن رای‌گیری کنند و در کل دست رئیس جمهور همچون دفعه گذشته آن‌قدرها هم باز نیست.

وی افزود: هرچه مسائل برای مردم روشن شود مردم بیشتر در جریان امور قرار می‌گیرند، ما وظیفه داریم سوال و مشکلات معیشتی مردم را مطرح کنیم، باید مشخص شود که به غیر از تحریم‌ها، سوء مدیریت‌ها در این مشکلات نقشی داشته یا خیر؟ مردم باید احساس کنند که مجلس دنبال کارهایشان است.

این نماینده مجلس ادامه داد: باید از سوال در حد خودش انتظار داشت؛ این‌طور نیست که با یک سوال از رئیس‌جمهور همه چیز کن‌فیکن شود، البته می‌تواند موثر باشد یعنی در گفت‌وگوها می‌توان راه‌حل خوبی پیدا کرد که به نفع مردم و کشور باشد.

مطهری در مورد اینکه تردیدهایی درباره تعداد امضاکنندگان سوال از رئیس‌جمهور وجود دارد گفت: چنین چیزی صحت ندارد؛ چون موضوع سوال از رئیس‌جمهور از روز یکشنبه به هیات رییسه ارائه شده و امکان کاهش امضا طبق آیین‌نامه وجود نخواهد داشت.

وی ادامه داد: ‌رئیس جمهور می‌خواهد مجلس را بترساند تا از سوال عقب نشینی کند؛ ما استقبال می‌کنیم آقای احمدی‌نژاد هرچه ناگفته دارد بگوید؛ مجلس بخشی از حکومت است که هیچ امر محرمانه‌ای با مردم ندارد؛ آقای رئیس جمهور هم ناگفته‌ها را بگوید.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها