کد خبر: ۹۰۹۴۸
زمان انتشار: ۱۹:۳۶     ۱۵ آبان ۱۳۹۱
پیشکسوت باشگاه استقلال اعتقاد دارد این تیم روی پاشنه قلعه‌نویی می‌چرخد و مدیران این باشگاه فقط وعده می‌دهند.

جام ورزشی؛ فارس نوشت: غلامحسین مظلومی در خصوص دوری‌اش از فوتبال و شرایط لیگ ایران اظهار داشت: «کنار گود هستم اما همیشه با فوتبالم. در لیگ امسال باشگاه‌ها هنوز به جایگاه مناسب خود نرسیده‌اند. فکر می‌کنم این مسئله به اشکالات فوتبال ایران باز می‌گردد، البته برخی باشگاه‌ها مثل سایپا پیشرفت خوبی داشته‌اند و با شماری بازیکن جوان و بی‌ادعا خوب پیش می‌روند.»


وی افزود: «مشکلات تیم‌های بزرگ هم که کاملاً مشخص است. در این تیم‌ها چون ثبات مدیریت وجود ندارد همه چیز به اما و اگر کشیده می‌شود. باید واقع‌بین باشیم و مسئولان ورزشی باید به اتفاقاتی که در فوتبال رخ می‌دهد نگاه عمیق‌تری داشته‌ باشند و اجازه ندهند سلیقه‌ها به فوتبال رخنه کند.»


مظلومی تصریح کرد: «باشگاه‌ها برای پیشرفت باید ابزار لازم را در اختیار داشته باشند و اگر می‌خواهند مدیریت قوی داشته باشند باید به فکر مدیر علمی و قوی باشند. من با مدیران فعلی باشگاه‌ها کار نکرده‌ام اما مشخص است باشگاه‌هایی مثل تراکتورسازی، سایپا و سپاهان مدیران قوی دارند.»


پیشکسوت باشگاه استقلال با اشاره به صدرنشینی این تیم تاکید کرد: «اگر استقلال اکنون در بالای جدول است دلیل نمی‌شود که مدیر توانمندی دارد. این صدرنشینی به خاطر همت بازیکنان تیم است. اگر به سازمان لیگ مراجعه کنید متوجه می‌شوید که این بازیکنان تا چه میزان طلبکارند. من زمان مدیریت واعظ آشتیانی در استقلال 30 میلیون تومان گرفتم، بروید تحقیق کنید و ببینید همان موقع سرپرستان چه دستمزدهایی می‌گرفتند اما من به عشق استقلال به این پول قانع بودم.»


مظلومی ادامه داد: «در کنار این 30 میلیون همان سال 200 میلیون تومان به این باشگاه نفع رساندم و برای اجاره دستگردی از مسئولان این ورزشگاه 100 میلیون تومان تخفیف گرفتم. برای فتح‌الله زاده هم که 100میلیون تومان به ورزشگاه دستگردی بدهی داشت 30میلیون تومان تخفیف گرفتم.»


وی در پاسخ به این سؤال که چرا در باشگاه استقلال نیست گفت: «این سؤال را از آقای فتح‌الله زاده بپرسید. من با او مشکلی ندارم اما اختلافات را خود او به وجود می‌آورد. سؤال من این است که چرا نباید پیشکسوتان زحمت‌کش در این باشگاه حضور داشته باشند، مگر ما به این استقلال بد کردیم؟ چرا به راحتی از کنار اسم ما می‌گذرند؟ کدام یک از این اطرافیان فعلی فتح‌الله‌زاده ستاره برای این تیم آورده‌اند؟ این دو ستاره‌ای که روی پیراهن استقلال است حاصل زحمات هم‌دوره‌ای‌های من است. شما دیدید فتح‌الله‌زاده چطور در مراسم مرحوم ناصر حجازی اشک می‌ریخت و ناراحتی می‌کرد اما در آخر با پسرش چه رفتاری انجام داد.»


مظلومی با اشاره به مدیریت امیر قلعه‌نویی گفت: «من برای قلعه‌نویی احترام قائلم. او عزیز ماست و شاگرد خودم بوده و برایش آرزوی موفقیت دارم و می‌دانم زحمات او بوده که از زمین خوردن استقلال جلوگیری کرده است. مدام می‌گویند قرار است 50درصد هزینه‌های باشگاه را وزارت ورزش بپردازد و ظاهراً این اتفاق نیفتاده و همه فشارها روی کادر فنی و بازیکنان است.»


وی اضافه کرد: «مسئولان استقلال فقط می‌گویند همه چیز درست شده اما مدیریت با وعده و وعید پیش نمی‌رود. من می‌گویم که مدیرعامل استقلال باید خود امیر قلعه‌نویی باشد چون او توانایی مدیریتی خود را نشان داده است. همه این تشخیص را می‌دهند که استقلال روی پاشنه امیر قلعه‌نویی می‌چرخد.»


مظلومی گفت: «مدیرعامل باید درآمدزایی کند، ما باید به تیم استقلال انرژی مثبت بدهیم وقتی در رأس این تیم امیر قلعه‌نویی حضور دارد باید کمکش کنیم. این تیم نه تنها برای قهرمانی در لیگ برتر بلکه برای قهرمانی در آسیا بسته شده است اما با وعده و وعید نمی‌توان این تیم را حفظ کرد.»


مظلومی در ادامه این گفتگو در مورد بازی 24 آبان تیم ملی مقابل ازبکستان گفت: «بازی‌های مقدماتی جام جهانی جایی برای از دست دادن فرصت‌ها نیست. در بازی‌های اخیر تیم ملی ستاره‌ها در ترکیب اصلی تأثیرگذار نبوده‌اند و این به خاطر مسائلی بوده که در باشگاه‌ها داشته‌اند اما خوشبختانه برای بازی با کره جنوبی اتحاد خوبی شکل گرفت و با وجودی که بازی قابل قبولی نشان ندادیم پیروز شدیم.»


بازیکن سال‌های دور تیم ملی تاکید کرد: «کی‌روش با توجه به شناختی که از بازیکنان دارد باید در بازی خانگی بدون هیچ مشکلی تهاجمی بازی ‌کند. می‌توانیم با فشار آوردن زیاد ازبکستان را در زمین خودش نگه داریم. نباید ازبکستان را دست کم بگیریم ولی اگر هوشیار باشیم با دو گل هم می‌توانیم این تیم را شکست دهیم.»

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها