کد خبر: ۹۱۳۵
زمان انتشار: ۱۳:۵۱     ۲۱ بهمن ۱۳۸۹
جانشين فرماندهي سازمان بسيج مستضعفين گفت: مصر مهد اسلام و تونس دروازه اسلام است و امروز اين دو كشور در آستانه ورود به پيروزي در مقابل كفار هستند.

به گزارش 598 به نقل از فارس، سردار علي فضلي ظهر امروز در همايش بصيرت در محل حسينيه امام خميني(ره) مشهد اظهار داشت: انقلاب ما حاصل خون شهدا بسياري است.
جانشين فرماندهي سازمان بسيج مستضعفين گفت: انقلاب اسلامي ايران با اتكا به دستورات اسلام و قرآن به پيروزي رسيد و ميسر شد.
وي با اشاره به اينكه امروز شاهد انتشار انقلاب در كشورهاي مختلف اسلامي هستيم گفت: امروز انقلاب اسلامي روزهاي شكوفايي خود را با توجه به تاثيرات و ايجاد تحولات خود در كشورهاي مسلمان جشن مي‌گيرد.
جانشين فرماندهي سازمان بسيج مستضعفين كشور با اشاره به نهالي كه حضرت امام (ره) در دل مردم در ارتباط با انقلاب اسلامي كاشت، افزود: امام در ارتباط با انقلاب دو مسئله را دنبال مي‌كرد، اول اتكا به خدا و دوم عمل به دستورات خداوند و ائمه اطهار بود كه اين دو همواره در كردار و رفتار ايشان ديده مي‌شد.
وي ايجاد عدالت اجتماعي را از خواسته‌هاي جدي حضرت امام دانست و افزود: امام اعتقاد داشت با ايجاد عدالت اجتماعي به مستضعفان توجه مي‌شود و در جامعه نيز رفع محروميت صورت مي‌گيرد.
جانشين فرماندهي سازمان بسيج مستضعفين با بيان اينكه گرامي‌داشت دهه فجر بركات زيادي دارد، افزود: از ثمرات اين امر، اول اينكه ياد و خاطره آن روزها در ذهن ما زنده مي‌شود و دوم اينكه نسل جوان ما با آن روزها و شهداي آن روزگار آشنا مي‌شوند.
وي عامل اصلي پيروزي انقلاب اسلامي را رهبري حضرت امام دانست و افزود: اگر امروز كشتي نظام از طوفان سهمگين توطئه‌هاي دشمنان و استكبار سالم مانده به بركت رهبري است.
فضلي، با اشاره به بركات و خيرات انقلاب براي ملت اظهار داشت: به بركت انقلاب اسلامي، كشور قله‌ هاي رفيع پيشرفت را فتح كرده تا جايي كه امروز ايران جزو پيشرفته‌ترين كشورها است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها