کد خبر: ۹۱۴۲۴
زمان انتشار: ۱۱:۵۹     ۱۷ آبان ۱۳۹۱
روزنامه های ایتالیایی از ملاقات برادر گواردیولا با آدریانو گالیانی خبر داده اند.

جام ورزشی؛ تیم فوتبال میلان شب گذشته در دیدار با مالاگا با نتیجه یک بر یک متوقف شد و حضور این تیم در مرحله بعدی رقابت‎های لیگ قهرمانان اروپا قطعی نیست.


برادر و مدیر برنامه های پپ گواردیولا با حضور در ورزشگاه سن سیرو مسابقه تیم های آ.ث میلان و مالاگا را از نزدیک تماشا کرد تا شایعه حضور این مربی اسپانیایی بر روی نیمکت روسونری ها جدی تر شود.


سایت های خبری عکس برادر گواردیولا را هنگام تماشای این مسابقه در حالی که سیلویو برلوسکونی پشت سر او نشسته است منتشر کرده اند. روزنامه گازتا دلو اسپورت نوشت که علاوه بر برادر گواردیولا، دستیار او هم در سن سیرو حضور داشته است.


درهمین حال روزنامه گازتا دلو اسپورت دراین باره نوشت: به رغم تکذیب باشگاه آ ث میلان، برادر پپ گواردیولا که مدیربرنامه های او نیز هست به همراه دستیارش عصر سه شنبه جلسه ای با مسئولان این باشگاه داشته اند.


این روزنامه افزود: با توجه به تکذیب گالیانی مشخص نیست که او در این جلسه حضور داشته است یا نه ولی موضوع بحث په ره گواردیولا و مانوئل استیارته با مسئولان آ.ث میلان حضور احتمالی سرمربی سابق بارسلونا روی نیمکت این باشگاه در فصل آینده بوده است.


آدریانو گالیانی رییس باشگاه آ ث میلان گفته است: «ما در نظر نداریم فصل آینده مربی تیم را تغییر دهیم. آلگری با ما قرارداد دارد و فصل بعد هم همراه ما خواهد بود.»


رییس باشگاه افزود که به رغم نتایج ضعیف آ ث میلان، مربی این تیم در فصل آینده تغییر نخواهد کرد و تا ماه می 2013 در مسند خود خواهد ماند.


این ملاقات نشانه عشق ممنوع برلوسکونی به گواردیولا است. آ ث میلان همیشه اعلام کرده مایل است پپ را در آینده به عنوان مربی در اختیار داشته باشد و به نظر می رسد ملاقات برادرش با مسئولان این باشگاه هم به این علت بوده که روسونری ها می خواهند زمان دقیق بازگشت پپ به عرصه مربیگری را بدانند.


با این حال به نظر می رسد که روسونری ها باید برای جذب این مربی با سایر باشگاه های مطرح اروپایی نظیر چلسی سرشاخ شوند.


گواردیولای 41 ساله از سال 2008 تا 2012 هدایت تیم بارسلونا را به عهده داشت.


چهار هفته پیش که مسابقات سری آ ایتالیا به دلیل رقابت های بین المللی متوقف شد شایعات درباره ملاقات احتمالی گواردیولا و روسونری ها بار دیگر بر سر زبان ها افتاد. گفته شد که برلوسکونی به گالیانی برای سفر به نیویورک و گفت و گوی شخصی با گواردیولا موافقت کرده است، ولی این ملاقات انجام نشد.


سپس در سپتامبر سه ماه بعد از این گواردیولا بارسلونا را ترک کرد و گفت فرصتی برای بازسازی می خواهد ولی جمله ای هم بر زبان راند که درها را برای پیشنهادهای باشگاه های دیگر باز نگه می داشت. او گفت: «هیچ کس نمی داند. (در آینده چه خواهد شد)»


امروز ملاقات مدیر برنامه های او با مسئولان آ ث میلان امید روسونری ها برای جذب او را بیشتر کرده است.


ملاقات برادر گواردیولا با مسئولان آ ث میلان در ورزشگاه سن سیرو انجام شد ولی ساعاتی بعد، باشگاه آ ث میلان در بیانیه ای مطبوعاتی که در وب سایت این باشگاه منتشر شد داستان های رسانه ها درباره ملاقات ویچاریو نایب رییس و آدریانو گالیانی رییس باشگاه با اعضای خانواده و مدیر برنامه های آقای گواردیولا را تکذیب کرد.


روزنامه گازتا دلو اسپورت نتیجه گرفته است: این بیانیه برای حمایت از مربی کنونی منتشر شده ولی ما بر این باوریم که ملاقات انجام شده است.
بر پایه گزارش خبرگزاری فرانسه، تصاویر اسکای اسپورت این دو اسپانیایی را در حال خارج شن از رستوران "جیانینو" که با مالکان میلان شراکت دارد، نشان می دهد.


ماسیمیلیانو آلگری در پاسخ به این شایعات در نشست خبری پس از بازی با مالاگا گفت: «وجود همراهان گواردیولا در سکوهای ورزشگاه مرا آزار نمی دهد.»

 

 

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها