کد خبر: ۹۱۹۳
زمان انتشار: ۱۱:۳۴     ۲۳ بهمن ۱۳۸۹
در اقدام ناشیانه طرفداران لاریجانی؛
دراین تراکتها سعی شده تا به گونه ای اثبات کند که دکتر لاریجانی از همان روزهای اوّل فتنه در صف مقابل فتنه گران بوده و مواضع صریح و شفافی را در خصوص فتنه ی پس از انتخابات داشته است
 امروز در حالی مردم ولایتمدار قم با حضور در یک راهپیمایی باشکوه، سالروز پیروزی انقلاب اسلامی را جشن گرفتند که در اقدامی برنامه ریزی شده تراکت های تبلیغاتی دکتر علی لاریجانی، ریاست مجلس شورای اسلامی و نماینده مردم قم بصورت گسترده در بین  جمعیت شرکت کننده در حال توزیع بود.

به گزارش 598 به نقل از بی باک، چند وقتی است که بسیاری از مردم و نخبگان کشور  نسبت به برخی رفتارها و عملکردهای دکتر علی لاریجانی انتقادات زیادی وارد می کنند که محور اصلی این انتقادات مربوط به رفتارهای مشکوک وی در ایام فتنه و همچنین جدال با دولت می باشد.

از هیمن رو امروز در راهپیمایی باشکوه مردم قم ، در بین جمعیت تراکتهایی با عنوان" دیدگاههای دکتر علی لاریجانی، نماینده مردم شریف قم در مورد حوادث پس از انتخابات سال 1388" توزیع گردید.

دراین تراکتها سعی شده تا به گونه ای اثبات کند که دکتر لاریجانی از همان روزهای اوّل فتنه در صف مقابل فتنه گران بوده و مواضع صریح و شفافی را در خصوص فتنه ی پس از انتخابات داشته  است و به هیچ عنوان نمی توان وی را از خواص مردود مورد نظر مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه ای (حفظه الله) برشمرد.

اما با کمی دقت در مطالب منتشر شده در این تراکت های تبلیغاتی متوجه می شویم که تاریخ صحبت های منتشر شده وی که در آن درج گردید مربوط به روزهای آخر فتنه بوده است یعنی درست زمانیکه  برای بی بصیرت ترین مردم نیز هویت فتنه گران برملا شده بود و فتنه گران نیز با عملکردهای شوم خود در ماههای قبل از آن دیگر امیدی برای بقا نداشتند، از همین رو بود که در روز نهم دیماه سال 88 مردم ایران توانستند بساط فتنه را به کلی جمع کنند و خواب فتنه گران را از چشمشان بربایند.

لذا این تبلیغات ناشیانه خود می تواند موید ادعای کسانی باشد که قائلند دکتر علی لاریجانی تا قبل از  نابودی کامل فتنه گران به هیچ عنوان مواضع شفافی در قبال جنبش مطرود طرفدار فتنه نداشته و حتی در برخی موارد از جریان فتنه نیز در لفافه حمایت کرده است اما با سنگین شدن کفه ی ترازوی ملت در  روزهای آخر فتنه بویژه نهم دی ماه و قطع امید کامل فتنه گران ایشان حمایت از قانون شکنان و اغتشاشگران را به نفع خود ندانسته و بعد از گذشت یکسال از انتخابات تماس خود با موسوی و تبریک گفتن به وی را تکذیب می کند!

جالب است که حتی بعد از حماسه های پیاپی ملت در سرکوب جریان فتنه نیز مواضع صریح ایشان آنچنان محدود و اندک بوده است که گردآورندگان این تراکت تبلیغاتی یک صفحه ای مجبور گشته اند دو بار به سخنرانی ارومیه و دو بار به سخنرانی مصلی گناباد با تفکیک جملات استناد کنند! و از همه مهمتر نوعا این سخنان در محافلی مطرح شده که بازتاب رسانه ای چندانی نداشته است.

گفتنی است شب گذشته ( بیست و یکم بهمنماه 89 ) دکتر علی لاریجانی در مسجد امام زین العابدین ( علیه السلام ) قم به ایراد سخنرانی پرداخته بود که مورد اعتراض برخی دانشجویان قرار گرفت و برای لحظاتی مجلس سخنرانی ایشان متشنج گردید که البته برخی از آن افراد نیز بازداشت شدند.

در پایان گفتنی است اگرچه برای همگان در آزمون الهی احتمال خطا وجود دارد امّا خواص جامعه باید به گونه ای رفتار کنند تا برای مردم چنین برداشت نشود که آنها نیز همچون سیاستمداران غربی صرفا برای پست و مقام خود می جنگند نه دفاع از مردم و در راس آن انقلاب و ولایت. از همین رو امیدواریم جناب اقای لاریجانی از اتفاقات دیشب و امروز در قم درس عبرت بگیرند و برای همیشه و البته خالصانه و شفاف به آغوش نظام و مردم بازگردند و از برخی اعمال نامطلوب سابقشان در قبال مردم، نظام و دولت توبه نماید تا با همکاری دولت و سایر قوا کشور عزیزمان به آنجا که بایسته و شایسته است نائل آید.




نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۶
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۲۰ - ۲۳ بهمن ۱۳۸۹
۰
۰
باسلام وتشكر فراوان
لطفا ليستي از تصميمات وعملكرد دوپهلوي ايشان منتشر كنيد البته در كنار همين تراكت تبليغاتي
باتشكر
اجرتون با امام حسين ع
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۳۶ - ۲۳ بهمن ۱۳۸۹
۰
۰
جمع کنید سایت مسخرتون رو، خیلی بیچاره اید شما که به مورد وثوق ترین مدیران ارشد نظام توهین میکنید
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۰۳ - ۲۳ بهمن ۱۳۸۹
۰
۰
حداقل تاریخ هارو عوض میکردند ! دوستان ایشان حواسشان نبوده انتخابات خرداد ماه بوده و همه اظهار نظرات لاریجانی آذر و دی و بعد حماسه 9دی است مردم بیدارن آقاجان میدانند چه کسانی جزء خواص مردود هستند!
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۲۴ - ۲۳ بهمن ۱۳۸۹
۰
۰
این محبوبیت در هیچ یک از اقشار شهر قم دیده نمی شود، مگر آقای نماینده.
بنده به عنوان یک مطلع سیاسی در قم از این محبوبیت ساختگی چیزی نمی بینم.
اصرار علی بنایی برای حضور لاریجانی در قم جای بسی سوال است؟
باید دید آیا لاریجانی با وجود این همه علاقه و ارادت اهل قم!؟ به وی و همچنین دوستی وی با این شهر و مراجع معظم، آیا دوباره کاندید شهر قم خواهد شد؟
پاسخ
ناشناس
UNITED KINGDOM
۰۳:۳۴ - ۲۴ بهمن ۱۳۸۹
۰
۰
خدایش این لاریجانی هم مثل این یارو مردک موسوی است . اصلا هیچ کسی این .... را قبول ندارند . معلوم نیست کدوم پپه هایی به این .... رای دادن
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۱۷ - ۲۴ بهمن ۱۳۸۹
۰
۰
اگر دقت کنید تمام صحبت های ایشان مربوط به 9 دیماه 89 به بعد است
خود بخوان حدیث مجمل از این محفل ......
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها