کد خبر: ۹۲۰۵
زمان انتشار: ۱۳:۵۷     ۲۳ بهمن ۱۳۸۹
اظهارات يك عضو ارشد اخوان المسلمين كه تبديل به تيتر اول روزنامه كيهان شد، محافل ضدانقلاب را دچار سرگيجه و عصبانيت كرد.

به  گزارش 598 به نقل از کیهان:اين محافل طي هفته اول قيام مصر تلاش كرده بودند حركت ملت مصر را اقتصادي و غيراسلامي توصيف كنند و همزمان اخوان المسلمين را جرياني كه مخالف تأسيس «حكومت اسلامي» و «جمهوري اسلامي ايران» است، جا بيندازند. اين در حالي است كه تأسيس حكومت اسلامي و مبارزه با كفار جزو مرامنامه «اخوان » است.
با اين حال، اظهارات غافلگيركننده كمال الهلباوي در برنامه زنده شبكه بي بي سي كه تمام رشته هاي شبكه رسانه اي ضدانقلاب را پنبه كرد، موجي از شوك را در اين محافل به وجود آورده است. بلافاصله پس از انتشار مصاحبه «الهلباوي»، مجدداً بي بي سي و راديو فردا و دويچه وله و راديو فرانسه و... دهها شبكه و رسانه مشابه تلاش كردند با تحريف مصاحبه، چهره اي سكولار و مخالف ايران از اخواني ها بتراشند.
در اين ميان و پس از آن كه متن مصاحبه الهلباوي در تيتر اول روزنامه كيهان در سه شنبه هفته گذشته نشست، موجي از خشم و فحاشي را در رسانه هاي ضدانقلاب برانگيخت. كيهان اين تيتر را براي مصاحبه الهلباوي انتخاب كرده بود؛ «با قدرداني از بيانات ولي امر مسلمين اعلام شد- اخوان المسلمين: آرزوي ما تشكيل حكومتي مانند ايران است». اين عضو ارشد اخوان المسلمين، از حضرت آيت الله خامنه اي به عنوان «امام خامنه اي» ياد كرده بود.

به دنبال انتشار اين اظهارات روشنگرانه، رسانه هاي ضد انقلابي واكنش هايي از سر خشم و پرخاش نشان دادند چنان كه «جرس» ارگان حلقه لندن و وابسته به زوج مهاجراني- كديور ضمن اشاره به سخنان الهلباوي و تيتر اول كيهان نوشت: الهلباوي براي اين مداحي از حكومت ايران پول گرفته است چرا كه مي گويد «من از امام خامنه اي به خاطر مواضعش راجع به مصر تشكر مي كنم. اين موضعي است كه همه مصري ها بايد از آن قدرداني كنند و من اميدوارم در مصر نيز دولت خوبي مثل دولت ايران و رئيس جمهور شجاعي نظير احمدي نژاد سركار بيايد». او اين جملات را گفت و بلافاصله تيتر يك كيهان شد.

مهاجراني و كديور ارتباطات گسترده اي با محافل صهيونيستي دارند و كديور ۲ بار به تل آويو سفر كرده است.

اين رسانه بدنام كه به عنوان پياده نظام شبكه بي بي سي و سرويس جاسوسي انگلستان عمل مي كند و رسماً از انگليسي ها پول و امكانات دريافت مي كند، در واكنشي توأم با سرگيجه، ابتدا سعي كرد انتساب الهلباوي به اخوان المسلمين را انكار كند و سپس اذعان كرد او «دو سال سخنگوي اخوان بوده» و «روابط حسنه اي با اخوان دارد». جرس آنگاه در توضيح بيشتري كه دروغ بودن تحليل ها و خبرهاي قبلي شبكه عنكبوت را آشكارتر مي سازد، اذعان كرد اعضاي اخوان المسلمين پيش از اين بارها در جشن هاي گراميداشت دهه فجر و ايام پيروزي انقلاب اسلامي در ايران شركت كرده اند.

جرس آنگاه به اعتبار «كافر همه را به كيش خود پندارد» و از آنجا كه كساني چون مهاجراني و كديور در آمريكا و انگليس هم از توبره و هم از آخور بهره مند مي شوند، مدعي شده اخواني ها از ايران پول مي گيرند و هر عكسي كه از رهبري و رئيس جمهوري ايران در هر گوشه از دنيا بالا مي برند، براي پول گرفتن است! جرس در نهايت اين سرگيجه تحليلي مدعي شده الهلباوي عضو بخش محافظه كار اخوان المسلمين است!

افتضاح اخير شبكه عنكبوت در حالي است كه ارگان وزارت خارجه رژيم صهيونيستي ضمن حمله به اخوان المسلمين نوشت: اخوان المسلمين يك گروه بسيار متعصب ضديهودي [ضد صهيونيسم] است و در آرم و لوگوي آن نوشته شده «الله غايت ماست، رسول[ص] رهبر ماست، قرآن شريعت ماست، جهاد راه ماست، شهادت در راه خدا بزرگترين اميد ماست. الله اكبر». حسن البنا پايه گذار اخوان معتقد بود «طبيعت اسلام آن است كه همواره مسلط باشد نه تحت تسلط ديگران. اسلام بايد قدرت خويش را در سراسر جهان بسط دهد».

اين رسانه صهيونيستي افزود: «محمد بديع رهبر فعلي اخوان المسلمين مي گويد «قصد ما آن است كه آمريكا فرو افتد و مؤمنين بايد صبور باشند و بدانند كه آمريكا در سراشيب نيستي قرار گرفته است. آمريكائيان كفاري هستند كه از اخلاق و ارزش هاي انساني بي بهره مي باشند و بنابراين حاشا كه هدايت بشريت به دست آنان سپرده شود». آنها يك گروه تروريستي مانند فدائيان اسلام در ايران هستند كه در سال ۱۹۸۱ پرزيدنت انور سادات را به خاطر صلح با اسرائيل به قتل رساندند. حماس شعبه اي از اخوان المسلمين است و مي گويد اسرائيل بايد نابود شود و يك حكومت اسلامي جايگزين آن گردد.»

ارگان وزارت خارجه اسرائيل يادآور شد: اخوان المسلمين علناً از جنگ حزب الله لبنان عليه اسرائيل جانبداري مي كند و در تابستان سال ۲۰۰۶ هنگام جنگ دوم لبنان (جنگ ۳۳ روزه اسرائيل عليه حزب الله)، محمد مهدي عاكف سركرده روحاني اخوان المسلمين مصر در آن هنگام اعلام داشت كه اين گروه آماده است براي جنگ با اسرائيل ده هزار سرباز به لبنان بفرستد. آنها مي گويند كه تنها از راه جهاد و ايثار است كه مسلمانان مي توانند به مقصود برسند. آنها در راه باطل كردن پيمان صلح مصر و اسرائيل مي كوشند و اسرائيل را كيان صهيونيستي كه سرزمين هاي عربي و اسلامي را به تصرف درآورده، معرفي مي كنند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها