کد خبر: ۹۲۳۶۶
زمان انتشار: ۱۷:۱۴     ۲۱ آبان ۱۳۹۱

روح‌الله رضوی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم با اشاره به فعالیت‌های مرکز مطالعات و پاسخگویی به شبهات اظهار کرد: این مرکز در زمینه تولید نرم‌افزارهایی با حجم پایین فعالیت می‌کند.

وی یادآور شد: با توجه به دغدغه‌های مقام معظم رهبری مبنی بر حضور فعال روحانیت در فضای مجازی فعالیت گروهی در این مرکز آغاز شد.

مدیر فناوری مرکز مطالعات و پاسخگویی به شبهات حوزه علمیه قم خاطر نشان کرد: نرم‌افزار غدیر یکی از تولیدات این مرکز بوده که در گام نخست به منظور ترویج آموزه‌های فرهنگ علوی و پاسخگویی به شبهات این حوزه تولید شد.

وی از تولید نرم‌افزار خورشید نینوا به مناسبت فرا رسیدن ماه محرم خبر داد و افزود: این نرم‌افزار ویژه پاسخ به سئوالات و شبهات مطرح شده پیرامون نهضت عاشورا و امام حسین(ع) است.

رضوی خاطر نشان کرد: سئوالات این نرم‌افزار در زمینه محرم، عاشورا و امام حسین(ع) بوده که برای همه اقشار قابل استفاده است.

وی با بیان اینکه نرم‌افزار خورشید نینوا دارای 200 پرسش و پاسخ در قالب 13 موضوع است گفت: فلسفه و اهمیت قیام امام حسین(ع)، اهل بیت(ع) و قیام امام حسین(ع)، ویژگی‌های امام حسین(ع) و عملکرد ایشان از جمله موضوعات این نرم‌افزار است.

مدیر فناوری مرکز مطالعات و پاسخگویی به شبهات حوزه علمیه قم مباحث مربوط به فرزندان امام حسین(ع)، یاران امام حسین(ع)، شیعیان و نهضت عاشورا، حوادث عاشورا و پس از آن، زیارت امام حسین(ع)، فلسفه و اهمیت عزاداری امام حسین(ع)، امام حسین(ع) از منظر دیگران و احکام عزاداری را از دیگر موضوعات این سئوالات ذکر کرد.

مخاطبان می‌توانند برای دریافت این نرم‌افزار از 22 آبان به پایگاه اطلاع‌رسانی اندیشه به آدرس www.andisheqom.com مراجعه کنند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها