کد خبر: ۹۴۸۷۵
زمان انتشار: ۱۹:۵۵     ۳۰ آبان ۱۳۹۱
فوتبال جهان - چهارشنبه شب تیم فوتبال رئال مادرید به مصاف قهرمان جزیره می رود که برای آقای خاص، دیداری خاص خواهد بود.

به گزارش خبرآنلاین؛ در هفته پنجم مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا چهارشنبه شب در دیداری حساس تیم فوتبال رئال مادرید به مصاف شاگردان روبرتو مانچینی خواهد رفت. این بازی که در ورزشگاه اتحاد منچستر برگزار می شود، اهمیت ویژه ای برای ژوزه مورینیو سرمربی پرتغالی رئال دارد، نه تنها به دلیل اینکه پیروزی در این بازی تا حدودی صدرنشینی آنها در گروه D مسابقات را تضمین می کند بلکه این دیدار صدمین حضور آقای خاص بر روی نیمکت در لیگ قهرمانان اروپا خواهد بود.
سرمربی سابق چلسی پنجمین مربی ای است که به این رکورد دست خواهد یافت و او را تبدیل به جوانترین مربی ای می کند که به این افتخار رسیده است.
پیش از این مربیان بزرگی چون کارلو آنچلوتی، آرسن ونگر، سر الکس فرگوسن و اوتمار هیتسلفیلد موفق شده اند از مرز 100 حضور روی نیمکت در لیگ قهرمانان عبور کنند.
مورینیو 49 ساله اولین هدایت خود را در رقابت های لیگ قهرمانان اروپا در 19 فوریه 2002 پشت سر گذاشت که با پورتو در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو مقابل رئال مادرید با نتیجه 1 بر صفر مغلوب شد.
او تا به حال هدایت چهار تیم از جمله پورتو، چلسی، اینتر و رئال مادرید را در لیگ قهرمانان اروپا عهده دار بوده که در 99 بازی گذشته خود 54 پیروزی، 25 تساوی و 20 شکست به همراه 166 گل زده و 85 گل خورده را در کارنامه خود به ثبت رسانده است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها