کد خبر: ۹۵۶۶۶
زمان انتشار: ۱۲:۲۵     ۰۶ آذر ۱۳۹۱
مربی باسابقه تنیس روی میز بانوان گفت: مدتهاست که فقط اسم و کار مربی را دنبال خود يدک می کشم بدون اینکه پولی دریافت کنم.

به گزارش 598 به نقل ازباشگاه خبرنگاران ویدا عبدی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: اکنون به عنوان عضوی از کمیته مربیان فدراسیون تنیس روی میز انتخاب شده ام هرچند سال گذشته هم این سمت را داشتم اما در حقیقت مثل خانه ای بود که وجود نداشت و به من می گفتند برایش مادری کنم! اما در حال حاضر این کمیته با در اختیار گرفتن اعضای جدید دوباره شروع به کار کرده است و می خواهد کارهای مورد قبولی را انجام بدهد.

وی درباره فعالیت های کمیته مربیان تصریح کرد: کمیته مربیان مسئولیت های زیادی را دارا می باشد از جمله برگزاری کلاس های مدرسی برای مربیان داخل کشور، ارتقای سطح مربیان و ... اما هنوز جلسه ای تشکیل نداده ایم اما اطمینان دارم فعال بودن این کمیته وضعیت مربیان کشور را بهبود می بخشد.

عبدی با بیان اینکه مدت 20 سال در ورزش فعالیت می کند و دلخوری هایش را این گونه مطرح کرد: من فوق لیسانس تربیت بدنی هستم 15 سال عضو تیم ملی تنیس روی میز کشور بودم در بدترین شرایط بازی کردم. زمان جنگ برای تمرین و بازی در تیم ملی کیلومترها راه را می پیمودم، 3 بار ستاره فنی ایران شدم، یعنی بهترین بازیکن تنیس روی میز. سابقه مربیگری در رده های مختلف سنی در ورزش تنیس روی میز را دارم به علاوه اینکه در رشته های والیبال، ژیمناستیک و آمادگی جسمانی هم مدرک مربیگری دارم. هم مربیگری کرده ام اکنون نیز عنوان های سرمربیگری تیم ملی ناشنوایان تنیس روی میز و نوجوانان را بر عهده دارم اما سوالم اینجاست که چرا هنوز استخدام نشده ام؟

 وی افزود: مگر در قانون کشور ایران اینگونه نیست که اگر مدت 6 ماه در جایی کار کنتد باید بیمه شود؟ این قانون درباره همه کارگران ساختمانی هم صدق می کند و اگر بیمه نشوند مسلما اعتراض می کنند اما واقعا صاحب کار من کیست؟

مربی تیم ملی تنیس روی میز افزود: اکنون به من سمت داده اند معلوم است که هنوز مرا قبول دارند که فرزندانشان را من می سپارند و می گویند آنها را به مسابقات آسیایی و....بفرستم پس اگر مورد تایید شان نیستم چرا به من کار می دهند اگر هستم چرا جایی استخدامم نمی کنند؟

وی با بیان اینکه  چند ماهی است درخانه افسردگی  گرفته است ابراز داشت:  من مدتهاست که یک ریال هم حقوق دریافت نکرده ام و درآمدی ندارم قصد دارم اعتراض خودم را به مجلس ببرم و از آنها درخواست کنم  که به مشکل من رسیدگی کنند معتقدم من برای مملکتم  کار کرده ام و آنچه از دستم بر می آمده است انجام داده ام به همین منظور توقع دارم آنها نیز پاسخگوی مشکلات و مسائل من باشند.

مربی تیم ملی نوجوانان  تنیس روی میز کشور در پاسخ به اینکه اکنون وضعیت بانوان نوجوان کشورمان به چه صورت است بیان کرد:  من برای اینکه نوجوانان مان افت نکنند بارها درخواست کرده ام که برایشان اردویی بگذارند و تمرین کنیم اما متاسفانه به دلیل مشکلات مالی فدراسیون تنیس روی میز قبول نکرده است.

 عبدی در پایان خاطر نشان کرد: اکنون نمی دانم در آینده چه پیش خواهد آمد و آیا می توانم مثل سابق در کمیته مربیان فعالیت داشته باشم یا خیر زیرا شور وا شتیاقی ندارم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها