کد خبر: ۹۶۵۰۷
زمان انتشار: ۱۱:۲۹     ۱۱ آذر ۱۳۹۱
ابراهیم تهامی بدون شک فوتبال ایران را تا مدتی دستخوش حاشیه و خبر می کند.
به گزارش 598 به نقل از جام ورزشی؛ برنامه 90 این هفته میهمان ویژه ای داشت به نام ابراهیم تهامی. پیکان حرف های جنجالی این بازیکن سابق فوتبال به خیلی ها برخورد کرد. او پدیده جمعه شب بود.


تهامی به عادل فردوسی پور گفت: «من می بایست به جای نعیم سعداوی به زمین می رفتم. ویرا من را خیلی دوست داشت. او وقتی فهمید من در ترکیب قرار ندارم خیلی ناراحت شد. من فکر می کنم ترکیب ایران را از تهران انتخاب کرده بودند.»


وی در مورد درگیری که شب قبل از بازی سر میز شام بوجود آمده بود اظهار داشت: «درگیری لفظی بین خداداد عزیزی و علی دایی رخ داد که بازیکنان آن ها را جدا کردند. من چون در آن سوی میز نشسته بودم متوجه نشدم چه چیزی باعث این درگیری شد.»


تهامی افزود: «تنها کسی که از بازیکنان بازی ایران و استرالیا به جام جهانی نبردند من بودم. اگر جای خداداد گل می زدم و دوگل دیگر نیز بعد از آن به ثمر می رساندم باز هم من را به جام جهانی نمی بردند. چرا که از من خوششان نمی آمد. سراج و لطیفی حقشان نبود به جام جهانی بروند. حتی یک نفر که از دوستان من هم است و نمی خواهم نامش را ببرم با وجود اینکه تازه گچ پایش را باز کرده بود به جام جهانی رفت و یک دقیقه نیز بازی نکرد. اگر من در جام جهانی بودم تیم ملی از گروه خودش صعود می کرد. آن هایی که نگذاشتند من به جام جهانی بروم را نه در این دنیا و نه در آن دنیا نمی بخشم.»


وی در مورد اینکه چه کسی مخالف حضور او در تیم ملی بود گفت: «در آخرین سفری که با تیم ملی به تورنومنت چهارجانبه هنگ کنگ داشتیم با مهرداد میناوند در مکانی حضور یافتیم که نباید می رفتیم. مهرداد داخل حضور داشت و من کنار در بودم. نمی دانم چرا مهرداد که داخل بود را به جام جهانی بردند اما من را که بیرون حضور داشتم نبردند!»


وی افزود: «در جام جهانی هم جای من خالی بود و ببینید بازیکنی مثل بهنام سراج را در ترکیب این تیم قرار دادند که بازی هم نکرد. البته بهنام همشهری من است اما نباید به جام جهانی می رفت. من اگر به تیم ملی دعوت شده بودم این تیم را به دور دوم رقابت ها می بردم.»


مجری برنامه 90 همچنین از وی درباره تاخیر در تعویضش و باز کردن بند کفشش و دوباره بستن آن پرسید که تهامی گفت: «راستش من می خواستم وقت تلف کنم و حمید استیلی هم به من گفت فوقش یک کارت زرد از داور دریافت می کنم. اما علی دایی آمد و گفت بدو مبادا کارت قرمز بگیری و ایران مجبور شود 10 نفره به بازی ادامه بدهد.»

 

 


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها