کد خبر: ۹۷۸۱۵
زمان انتشار: ۲۰:۴۸     ۱۵ آذر ۱۳۹۱
هافبک راست پاي استقلال بعد از بازي با سپاهان و در جمع بازيکنان، از اشجاري گلايه زيادي کرد.

به گزارش 598 به نقل از جام ورزشی؛ گويا يکي از نزديکان امير قلعه‌نويي که در واقع مسئول نقل و ‌انتقال‌هاي باشگاه نيز به حساب مي‌آيد، رابطه بسيار نزديکي با حسن اشجاري دارد و مي‌خواهد، او را به استقلال بياورد.


اين مسئول در ابتداي فصل نيز بازيکناني چون ميثم بائو، اميرحسين صادقي، هاشم بيک‌زاده و ... را به استقلال آورد تا انتقادات زيادي را عليه خود برانگيزد. در حال حاضر نيز خريد اشجاري، باعث شده تا اين انتقادها دوباره اوج بگيرد. اين موضوع در داخل باشگاه بيشتر به چشم مي‌آيد.


برخي از نزديکان فتح الله زاده به او توصيه کرده‌اند که از خريد اين بازيکن صرف‌نظر کنند چرا که در داخل تيم نيز اوضاع زياد براي اشجاري مناسب نيست.


در بازي اخير استقلال مقابل سپاهان که با برد آبي‌ها تمام شد، اشجاري با برخي از بازيکنان اين تيم در داخل زمين درگيري لفظي داشت. يکي از اين بازيکنان خسرو حيدري است.


بازيکن راست پاي استقلال که در آن بازي يکي از دو ستاره تيمش بود، بعد از بازي و در جمع بازيکنان، از اشجاري گلايه زيادي کرد. همچنين جواد نکونام کاپيتان تيم ملي و شماره 6 استقلال نيز از رفتارهاي اين بازيکن راضي نبود. برخي بازيکنان نيز پس از پايان آن بازي درباره برخوردهاي اشجاري حرف‌هايي زده بودند. به همين دليل، پس از انتشار شايعه حضور اشجاري در استقلال، در تمرين اين تيم او تبديل به سوژه روز شد.


شنيده مي‌شود برخي از بازيکنان استقلال در تماس‌هايي که با مسئولان اين تيم داشته‌اند از خريد اين بازيکن گلايه کرده‌اند. حتي يکي از آن‌ها به فتح الله زاده پيغام داده: «اگر او را بگيريد من از تيم جدا مي‌شوم!»


اين حرف‌ها نيز به گوش امير قلعه‌نويي رسيده است ولي از آنجا که او رابطه نزديکي با مسئول نقل‌وانتقال‌هاي باشگاه دارد و در ابتداي فصل نيز نشان داد، اعتراض‌ها مانع از خريدش نمي‌شود، همچنان به دنبال جذب اين بازيکن است.

 


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها