کد خبر: ۹۸۱۶۴
زمان انتشار: ۱۴:۴۷     ۱۸ آذر ۱۳۹۱
سرمربی استقلال برای نقل و انتقالات نیم فصل نام چهار بازیکن تیم را در فهرست خروجی استقلال قرار داده است.

* میداودی، بیک زاده، حسینی، ردی در لیست فروش


امیر قلعه نویی امروز صبح در جلسه ای با فتح الله زاده لیست مازاد تیم را می دهد. سرمربی استقلال تا قبل از بازی با داماش درباره این لیست شک و تردیدهایی داشت ولی الان به یقین رسیده که این بازیکنان به دردش نمی خورد.


در لیست اولیه او لیام ردی دروازه بان استرالیایی استقلال قرار دارد. این دروازه بان به هیچ وجه در حد و اندازه های یک دروازه بان مطمئن برای استقلال نبود و استقلالی ها خیلی زود به فکر فسخ قرارداد این بازیکن افتادند. ردی استرالیایی فقط خرج بی جهت دست استقلال گذاشت و هیچ منفعتی برای آبی پوشان نداشت.


دومین گزینه او هاشم بیک زاده است. بازیکنی که با وجود انتقادات کارشناسان و حتی هواداران استقلال، سرمربی پشت او ایستاد. قلعه نویی برای اینکه جواب منتقدانش را بدهد آنالیزی از بازی های او در آورد که نشان بدهد او دونده ترین بازیکن استقلال است. اما گویا او هم متوجه شد که بیک زاده نتوانست در این تیم جا بیفتد. البته او هنوز در حال فکر کردن به این موضوع است که او را از لیست خراج کند یا نه. چرا که هنوز او نتوانسته میلاد زنیدپور را جذب کند.


سومین گزینه سرمربی استقلال میثم حسینی است. بازیکنی که فصل قبل پدیده استقلال بود و عصای دست پرویز مظلومی به حساب می آمد . او امسال کمتر به بازی گرفته شد و هر بار که بازی می کرد با انتقاد قلعه نویی روبه رو می شد. بعد از اشتباه فاحش حسینی در بازی با داماش قلعه نویی او را هم در لیست فروش قرار داد. البته حسینی دو پیشنهاد جدی از پیکان و سپاهان دارد و می تواند برای نیم فصل به این تیم ها برود ولی خودش دوست دارد در استقلال بماند.


چهارمین گزینه قلعه نویی میلاد میداودی است که از همان هفته های اول بحث کنار گذاشتن او از استقلال شنیده شد. قبل از شروع فصل سرمربی استقلال بارها با او صحبت کرد که نشان بدهد همان میداودی استقلال اهواز است ولی او ذره ای از آن ستاره سابق را نشان نداد و بیشتر بازی های این فصل نیمکت نشین بود. میداودی خیلی در تمرینات تلاش کرد که نظر مساعد قلعه نویی را جذب کند ولی سرمربی استقلال دیگر به او جدی نگاه نمی کرد.


* زنیدپور، جمشیدیان و عنایتی در لیست خرید


لیست خرید قلعه نویی هم در نوع خود عجیب است. او به دنبال بازیکنانی رفته که بیشتر آنها در تیم های قبلی خود نیمکت نشین هستند و بازی نمی کنند.


او از سپاهان ابتدا محمد غلامی، حسن اشجاری را خواست ولی سپاهانی حاضر به دادن غلامی نشدند. به همین دلیل قلعه نویی دستور داد تا برای احمد جمشیدیان اقدام کنند.


در این بین او میلاد زنیدپور را هم برای انتقال از سپاهان به استقلال درخواست داد. بازیکنی که مدت هاست در سپاهان سکو نشین است و با این تیم اصفهانی به مشکل خورده.


از طرفی هم رضا عنایتی در می کرمان شرایط خوبی ندارد و بارها خواسته به استقلال برگردد. به همین دلیل قلعه نویی تلفنی به او گفته است: «نه باید به فکر کاپیتانی باشی و نه ثابت بازی کردن.» عنایتی هم این شرایط را قبول کرده ولی هنوز نتوانسته مسئولان مس کرمان را راضی کند به استقلال برود.


نکته ای که در خرید این بازیکنان وجود دارد این است که استقلالی ها به غیر از عباس محمد رضایی برای جذب سایر بازیکنان پول رضایت نامه نمی دهد. این بازیکنان که برای اینکه از شرایط نه چندان خوبشان در تیم های خود خارج شوند و هم اینکه به تیم بزرگی بروند حاضر هستند خودشان پول رضایت نامه را بدهند. به همین دلیل است که استقلال دست روی این بازیکنان گذاشته که خیلی در بازار نقل و انتقالات خرج نکنند.


در لیست خرید استقلال دو بازیکن اخراجی هم وجود دارد که یکی از آنها در تهران حضور دارد و با تایید سرمربی استقلال به این تیم می رود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها