کد خبر: ۹۹۷۲۳
زمان انتشار: ۲۰:۱۹     ۲۳ آذر ۱۳۹۱
رئال در حالی با نتیجه دو بر یک به سلتا ویگو باخت که بارسا رقیب این تیم مادریدی با دو گل لیونل مسی مقابل کوردوبا دسته دومی به پیروزی رسید.

به گزارش 598 به نقل از جام ورزشی؛ تیم فوتبال رئال مادرید روز چهارشنبه در بازی رفت مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی اسپانیا (کوپا دلری) مقابل سلتا ویگو شکست خورد.


ماریو برمخو در دقیقه پنجاه و شش و کریستین باستوس در دقیقه هفتاد و هشت گل های سلتا ویگو را به ثمر رساندند و کریستیانو رونالدو در دقیقه هشتاد و هفت برای رئال گلزنی کرد.


ژوزه مورینیو سر مربی پرتغالی رئال بعد از این باخت اعلام کرد برخی از بازیکنان ناامید کننده بازی کردند اما از کسی اسم نبرد.


مورینیو در کنفرانس مطبوعاتی گفت: «تردیدی وجود ندارد که بعضی از بازیکنان امشب مرا نا امید کردند و برخی دیگر مثل واران به رغم مصدوم بودن الگو بودند. او با مصدومیت بیشتر از کسانی که مصدوم نبودند تلاش کرد.»


باسلونا با دو گل لیونل مسی مهاجم آرژانتینی خود در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی اسپانیا به پیروزی رسید.


لیونل مسی که یکشنبه گذشته رکورد هشتاد و پنج گل گرد مولر آلمانی را در یک سال ترقی داد، در دقایق یازده و هفتاد و چهار برای بارسا گلزنی کرد.


مسی در مجموع در سال 2012، هشتاد و هشت گل زده و با توجه به دو بازی که تا پایان سال باقی مانده است، می تواند این رکورد را بهبود ببخشد.


اتلتیکو مادرید که در لا لیگا در رده دوم جای دارد، در دیگر بازی روز چهارشنبه سه بر صفر مقابل ختافه به برتری رسید.


دیه گو کاستا در دقایق هجده و هشتاد و هفت و فیلیپ در دقیقه هشتاد گل های اتلتیکو مادرید را به ثمر رساندند.


سویا هم با نتیجه پنج بر صفر مایورکا را در هم کوبید.


بازی های برگشت این مرحله نهم ژانویه 2013 برگزار می شود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها