کد خبر: ۱۱۷۹۹۴
زمان انتشار: ۱۳:۱۸     ۱۵ اسفند ۱۳۹۱
سید امیر جاوید مجری و سردبیر برنامه «ققنوس» اخبار منتشرشده در مورد آمدن فراستی به برنامه «ققنوس» را تکذیب کرد.

جاوید در گفتگو با تسنیم ابتدای حرف‌هایش توضیحاتی در مورد شکل‌گیری برنامه گفت:" «ققنوس» طرح و برنامه و برند جبهه فکری انقلاب است و روند شکل‌گیری آن به این صورت بوده است که ما طرحی را به شبکه چهار ارائه داده‌ایم ، به این صورت که همه هزینه‌ها از طرف جبهه فکری تامین می‌شود و اگر شبکه چهار مشکلی با پخش برنامه نداشته باشد این برنامه را پخش خواهد کرد، به این ترتیب طبق توافق با مسئولین شبکه چهار، هر گونه جهت‌دهی؛ دعوت مهمان و کارشناس و انتخاب مجری و عوامل فقط باید از طریق جبهه فکری انقلاب صورت گیرد"

 

سردبیر برنامه ققنوس هرگونه عمیلاتی شدن سری جدید برنامه ققنوس را رد کرد و گفت: در جلسه‌ای با حضور رستم‌وندی؛ مدیر شبکه چهار و سیفی‌آزاد مدیر گروه فیلم و نمایش شبکه چهار صرفا در مورد ادامه برنامه گفتگو کردیم و هیج بحثی در مورد جزیئات عملیاتی برنامه طرح نشد. علاوه بر اینکه در این جلسه یکسری شرایط و نکات مورددرخواست ما از مسئولین شبکه چهار طرح شد که باید برای ادامه پیدا کردن حل برنامه حل شود.

 

به این ترتیب سردبیر برنامه ققنوس معتقد است که هرگونه اطلاع‌رسانی در مورد همه مسائل مربوط به ققنوس مثل زمان پخش؛ چگونگی پخش؛مجری و کارشناس و همه اینها فقط باید از سمت سه نفر ارائه شود: جاوید سردبیر برنامه، رستم وندی مدیر شبکه چهار و مدیر گروه نمایش و سریال شبکه چهارم سیفی آزاد.

 

اما جاوید در مورد حرف‌هایی که امروز از طرف عنوانی به اسم تهیه‌کننده برنامه در مورد حضور فراستی در برنامه پخش شده است حرف‌های دیگری می‌زند:" برنامه اصلا تهیه‌کننده ندارد، و ما هنوز در مورد کسی به عنوان تهیه‌کننده به توافق نرسیده‌ایم، اصلا هنوز برنامه به شکل و شمایل دوره جدیدش نرسیده است و اصلا بحثی در مورد انتخاب مجری و کارشناس نشده است"

 

اما جاوید اطمینان می‌دهد که قطعا فراستی منتقد ثابت برنامه نخواهد بود، چون اولا در برنامه ققنوس قرار نیست نقد فیلم به شکل معمول انجام شود و برنامه بیشتر به دنبال اندیشمند است تا منتقد و علاوه بر آن  یکسری سیاست‌های قطعی و ثابت در برنامه وجود دارد که نداشتن منتقد ثابت یکی از آنهاست و «ققنوس» به صورت قطعی منتقد ثابتی نخواهد داشت، چه برسد یه اینکه فراستی باشد.

 

تقابل برنامه «ققنوس» با «هفت» مساله دیگری بود که با پخش شدن خبر آمدن فراستی به ققنوس در رسانه‌های پیچید. چیزی که جاوید اصلا آن را قبول ندارد و معتقد است که اصلا جنس این برنامه با هفت فرق می‌:کند و این دو برنامه کارکرد متفاوتی دارند و گبرلو برای اصلاح یک وضعیت نابسامان در یک برنامه تلاش می‌کند، در حالی که ققنوس اصلا یک ریل‌گذاری جدید است.

 

جاوید در عین حال معتقد است که گبرلو در هفت کار سختی خواهد داشت و همه باید به او کمک کنیم، همان‌طور که او در شکل‌گیری برنامه ققنوس خیلی به آنها کمک کرد و او جزء اولین افرادی بود که تعاملات گسترده‌ای با ققنوس داشت.

 

سردبیر ققنوس در عین حال گفت که با فراستی هم درباره ققنوس جدید صحبت کرده است و به او اطمینان داده است که برنامه منتقد ثابت نخواهد داشت.

 

جاوید در عین اینکه معقتد است علت بازی رسانه‌ای جدید مشخص و قابل درک است اعلام می‌:کند که صحبت با هر کارشناس، منتقد و مجری‌ برای حضور در برنامه فقط از طریق او صورت خواهد گرفت.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها