کد خبر: ۱۲۳۰۸۴
زمان انتشار: ۱۳:۱۱     ۱۷ فروردين ۱۳۹۲
به نوشته روزنامه الریاض چاپ عربستان، اسراییل برای رویارویی با حمله سایبری آماده می‌شود که هکرهای مسلمان تهدید کرده اند آن را انجام می‌دهند.
به گزارش 598، این روزنامه عربستانی به نقل از کارشناسان اسراییلی نوشت هکرها در شمال آفریقا هستند و با حماس و برخی سازمان های فلسطینی ارتباط دارند و ممکن است با حزب الله و ارتش سایبری ایران نیز ارتباط داشته باشند.

به گفته کارشناسان اسراییلی، در این حمله که جنگ سایبری بزرگ نام دارد، هکرها، با هدف بستن کانال های ارتباطی و از کار انداختن شبکه های اجتماعی، در حمله ای گسترده از نقاط مختلف جهان، به سایت های اسراییلی حمله می‌کنند.

اسراییل پیش بینی می‌کند سایت های بزرگ از جمله سایت های بانک های تجاری، شرکت های صادر کننده کارت های اعتباری، سایت های دانشگاه ها، دفاتر دولتی و کنست، هدف این حمله سایبری قرار بگیرند. پیشتر فهرست مفصلی از اهداف مورد حمله منتشر شد که در بردارنده هزار و سیصد و پنجاه هدف بود.

کارشناسان اسراییلی اشاره کردند، حملات عملا شروع شده است و هکرها، آزمایش کردن ابزار خود را آغاز کرده اند. به گفته کارشناسان، در مقایسه با روزهای عادی، حملات سایبری ده درصد افزایش یافته است و پیش بینی می‌شود این حملات در روز یکشنبه/فردا/ به اوج خود برسد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها