کد خبر: ۱۲۵۰۲۲
زمان انتشار: ۱۶:۴۵     ۲۴ فروردين ۱۳۹۲
به گزارش 598 ، پایگاه خبری تحلیلی اندیشه ها نوشت:

سایت «انقلاب اسلامی در هجرت» وابسته به ابوالحسن بنی صدر در پاریس، به موضوع کاندیداتوری مهدی چمران در انتخابات ریاست جمهوری واکنش داد و با تأکید بر اینکه چمران و احمدی نژاد هر دو یک حرف را می زنند، شعار ائتلاف حامیان چمران را در راستای امتداد دولت نهم و دهم ارزیابی کرد.

سایت بنی صدر که خشم خود از چمران را زیرپوششی از تمسخر پنهان کرده است، در مطلبی با عنوان «من یک طرف و ھمه ٧٧ میلیون یک طرف! کاندیدایی که یک میلیون طرفدار بیشتر از احمدینژاد دارد!»، نوشت: «آخرین کاندیدایی که با تشکیل جبهه جدیدی با عنوان جبهه مشورت اسلامی بنا است ردای ریاست جمهوری را بپوشد، مهدی چمران رئیس شورای شهر تهران است. وی بناست در قالب ائتلاف 1+77 با رقبای خود رقابت کند. این یعنی من یک طرف و همه 77 میلیون یک طرف! معمولا ائتلاف ها بین افراد یا گروه هایی با اوزان سیاسی برابر و یا در حد هم شکل می گیرد و در نهایت یک گروه یا یک فرد از این ائتلاف به عنوان برنده بیرون می آید، اما ظاهرا قرار است در این ائتلاف جدید نهایتا چمران رئیس جمهور و مردم هم حذف گردند».

سایت بنی صدر نوشته است: «انتقادات ریز و درشت اخیر چمران از شهرداری و شهردار تهران خبرهایی از کاندیداتوری وی می داد، اما اینکه انتقادات وی از شهردار تهران رنگ و بوی انتقادات دولت را گرفته است، شامه های حساس را تیزتر کرده که چمران هم می تواند کاندیدای دولت برای پوشیدن قبای ریاست جموری باشد».

سایت بنی صدر می افزاید: «جالب اینکه رئیس جمهور هم در پاسخ به اینکه چرا برای تقدیم بودجه به مجلس نرفته، گفت "همه مردم رئیس جمهور هستند. رئیس جمهور یعنی 76 میلیون نفر". اگر چه حدود یک میلیون نفر بین ملت مهدی چمران و ملت احمدی نژاد اختلاف وجود دارد، اما تقریبا هر دو یک حرف را می زنند!»

سایت بنی صدر در عین حال بر این نکته تأکید می کند که گزینه اول دولت، اسفندیاررحیم مشائی است و می نویسد: «رئیس جمهور همچنین در پاسخ به سئوالی درباره اینکه آیا در صورتی که مشایی کاندیدای ریاست جمهوری شود از وی حمایت می کند یا نه، به خبرنگار می گوید که راجع به سوالتان بیشتر فکر کنید. شاید منظور رئیس جمهور ازاین جمله این باشد که این امر آنقدر روشن است که احتیاج به پرسشی ندارد!»
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها