کد خبر: ۱۲۶۲۹۷
زمان انتشار: ۱۲:۰۶     ۳۰ فروردين ۱۳۹۲
دهم ارديبهشت ماه برگزار مي­ گردد:

مستند "ميراث آلبرتا 2؛ روايت اروپايي" اثر جمعي از فارغ­التحصيلان دانشگاه صنعتي شريف در موسسه فرهنگي آرمان مدياست که در ادامه مستند "ميراث آلبرتا 1"، به موضوع مهاجرت نخبگان مي پردازد.

"ميراث آلبرتا 2؛ روايت اروپايي" روايتي است از زندگي و تحصيل دانشجويان ايراني در سه کشور فرانسه، سوييس و آلمان و سعي دارد با نمايش همزمان زندگي و تحصيل باکيفيت دانشجويان در اروپا و نيز رغبت بسياري از آنان براي بازگشت به کشور، فضاي نقد و گفتگو درباره "فرار مغزها" را گسترش داده و به واکاوي اين موضوع بپردازد. موضوعي که اين سالها، سکه رايجي در محافل دانشگاهي و غيردانشگاهي پيدا کرده­است.

اين مستند پس از حضور در سي­ و يک اُمين جشنواره بين­ المللي فيلم فجر، سه شنبه دهم ارديبهشت­ ماه، در دانشگاه صنعتي شريف، رونمايي خواهدشد. خاطرنشان مي شود در مراسم رونمايي از قسمت اول اين مستند که سال گذشته برگزار گرديد، بيش از 2500 نفر حضور داشتند.

روابط عمومي آرمان مديا اعلام کرد کليه علاقمندان به شرکت در مراسم رونمايي اين اثر مي توانند با مراجعه به سايتwww.MIRASEALBERTA2.ir نسبت به رزرو بليت مراسم رونمايي اقدام و يا به سامانه 30001539 پيامک بزنند.

ميراث آلبرتا، به کارگرداني حسين شمقدري، تهيه­ کنندگي محمدحسن مددي و تصويربرداري محسن اخوان اميدوار است در قسمت دوم خود، به توفيق بيشتري از جهت رضايت و تعداد مخاطب، دست يابد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها