کد خبر: ۱۳۱۷۱۱
زمان انتشار: ۰۹:۵۲     ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۲
در بیانیه اعلام موجودیت ستاد حیات طیبه آذربایجان آمده است که انتخاب عنوان «حیات طیبه»، نشان از رویکرد ایجابی و رو به فردایی دارد که نه تنها در مقابل ارتجاع خواهد ایستاد، که با غلبه بر چالش‌ها، جهش به سمت جامعه نمونه اسلامی را فراهم می‌آورد.

به گزارش 598 به نقل از ستاد مردمی حیات طیبه (دعوت از جلیلی به انتخابات)، ستاد مردمی دعوت از سعید جلیلی برای کاندیداتوری در شمالغرب کشور توسط جمعی از فعالان و دانشجویان انقلابی اعلام موجودیت کرد.

در بیانیه اعلام موجودیت این ستاد آمده است «حیات طیبه» برگرفته از شعار جلیلی در انتخابات مجلس هفتم می باشد که انتخاب این عنوان، برای ستاد مردمی دعوت از سعید جلیلی نشان از رویکرد ایجابی و رو به فردایی است که نه تنها در مقابل ارتجاع خواهد ایستاد، که با غلبه بر چالش‌ها، جهش به سمت جامعه نمونه اسلامی را فراهم می‌آورد. حیات طیّبه، ثمره تحقق عدالت و پیشرفت است.

سایت ستاد مردمی حیات طیبه آذربایجان برای دعوت از دکتر جلیلی به آدرس az-jalili.ir به انتشار اخبار این ستاد و فعالیت های صورت گرفته در شهرهای شمالغرب خواهد پرداخت.

براساس این گزارش ستاد مردمی حیات طیبه آذربایجان (دعوت از دکتر جلیلی) در استان های شمالغرب، موج حمایت ها از کاندیداتوری سعید جلیلی را در روزهای آینده کلید خواهد زد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها