کد خبر: ۱۴۹۸۱۶
زمان انتشار: ۱۸:۳۸     ۲۸ تير ۱۳۹۲
این توریست ها، که تحت شدیدترین تدابیر امنیتی به فلسطین سفر می کنند خود را سربازان بین المللی اسراییل به شمار می آوردند و «دولت یهود» نیز خود را مرهون حمایت های آنان می داند و کمتر صاحب نظری است که نداند، «دولت یهود» نه به سلاح هسته ای خود و توانمدی های اقتصادی اش، بلکه با پشتیبانی همینان پا برجا است.
 «فلسطین اشغالی»، سرزمینی که امروز، جولانگاه «دشمن ترین مردم نسبت به اهل ایمان» شده است، مدفن بزرگ ترین پرچمدار توحید و طاغوت شکنی، «حضرت ابراهیم خلیل الله» (علی نبینا و علیه السلام) است. مرقد مطهر این پیامبر اولوالعزم و امام برحق، در شهر «الخلیل» قرار دارد. این شهر مقدس، سال ها است که زیر چکمه ی فرزندان «جالوت» و «فرعون» قرار دارد و یگانه پرستان، هنوز برای رهایی تربتِ پاک نیای پیامبرانِ توحید و عدل، راه به جایی نبرده اند.
صهیونیست های افراطی یهودی و مسیحی، در «ایالات متحده ی آمریکا»، اصلی ترین پشتیبانان مادی و معنوی اشغالِ فلسطین در جهان هستند. آنان، علاوه بر کمک های مالی و سیاسی، همه ساله، تعداد زیادی توریست به سرزمین های مقدس اعزام می کنند تا با «ارض موعود!!» تجدید پیمان کنند. این توریست های صهیونیست، که تحت شدیدترین تدابیر امنیتی به فلسطین سفر می کنند خود را سربازان بین المللی اسراییل به شمار می آوردند و «دولت یهود» نیز خود را مرهون حمایت های آنان می داند و کمتر صاحب نظری است که نداند، «دولت یهود» نه به سلاح هسته ای خود و توانمدی های اقتصادی اش، بلکه با پشتیبانی همینان پا برجا است.
در تصویری که مشاهده می کنید، گروهی از این قماش توریست ها، به بازدید از شهر «الخلیل» آمده اند. در این بازدید، 30 سرباز اسراییلی، آنان را از خشم و نفرت اهالی مسلمانِ شهرِ «ابراهیم خلیل الله» اسکورت و محافظت می نمایند. یکی از صهیونیست ها، رو به دوربین، زبان خود را به شکل توهین آمیزی بیرون آورده است. زبان درازی که در آینده ای نه چندان دور، به همت نوادگانِ «ابراهیم»(علی نبینا و علیه السلام) کوتاه خواهد شد.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها