کد خبر: ۱۶۸۷۸۳
زمان انتشار: ۱۰:۰۵     ۰۴ مهر ۱۳۹۲
قالیباف قرار است برخی معاونان، شهرداران مناطق و مدیران کل را تغییر دهد و اولین تغییرات را هم از دفتر کار خودش آغاز کرده است.
به گزارش فارس، براساس شنیده‌ها قرار است محمدهادی ایازی معاون اجتماعی شهرداری تهران جایگزین سید مناف هاشمی معاون برنامه‌ریزی شهرداری تهران شود.
سید مناف هاشمی معاون برنامه‌ریزی قالیباف هم براساس آخرین شنیده‌ها قرار است معاون مالی اداری وزارت ورزش شود.
به احتمال زیاد علی‌محمد قلی‌ها از شرکت بهره‌برداری مترو می‌رود. قلی‌ها یا شهردار می‌شود یا در یکی از سازمان‌های مربوط در معاونت خدمات شهری مشغول خواهد شد.
محمدجواد شوشتری مدیر عامل سازمان زیباسازی شهرداری تهران نیز قرار است مسئول دفتر محمدباقر قالیباف شود.
فیضی که مسئول دفتر قالیباف بود دوباره به سازمان بازرسی که شغل اصلی‌اش بود بازمی‌گردد البته وی زمانی که مسئول دفتر بود همزمان رئيس سازمان بازرسی شهرداری تهران هم بود.
احتمالاً شهرداران 9 منطقه تهران از شهرداری می‌روند و الباقی شهرداران نیز جابه‌جا می‌شوند.
همچنین شنیده شده که نامدار صداقت مدیر روابط عمومی شهرداری تهران نیز تغییر می‌کند و در یکی از بخش‌های شهرداری مشغول به کار می‌شود ولی هنوز جایگزین قطعی وی مشخص نشده است.
بنا به این گزارش حیدرزاده که مشاور و رئیس محیط زیست شهرداری تهران بود از شهرداری رفته و در سازمان محیط زیست سمت گرفته است.
احتمالاً تغییراتی هم در روزنامه همشهری و معاونت فنی و عمران شهرداری تهران رخ خواهد داد. براساس شنیده‌ها شریفی همچنان قائم‌مقام و معاون امور مناطق می‌ماند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها