کد خبر: ۱۹۹۶۱۰
زمان انتشار: ۱۰:۴۰     ۰۳ بهمن ۱۳۹۲
عزت‌الله انتظامي در واكنش به انتخابش به عنوان نماينده خانه تئاتر در شوراي عالي خانه هنرمندان ايران گفت: من استعفا داده‌ام و امكان ندارد، برگردم.
به گزارش پایگاه 598، آقاي بازيگر سينماي ايران در گفت‌وگويي با «ايسنا» ‌اظهار كرد: طي اين مدت بسيار اذيت شدم و قصد بازگشت به خانه هنرمندان و خانه تئاتر را ندارم. وي افزود: زماني بهروز غريب‌پور كه مديرعامل خانه هنرمندان بود، من را به اعتبار خودم به خانه هنرمندان دعوت كرد و عقيده داشت حضور من اعتباري براي خانه هنرمندان است و من نماينده‌اي از سينما و تئاتر نبودم، به اندازه كافي از محبت مديرعامل كنوني خانه هنرمندان سپاسگزارم اما متأسفم كه نفهميدند كه از كجا آمده‌ام.
 
در حالي كه به تازگي عزت‌الله انتظامي از شوراي عالي خانه هنرمندان و خانه تئاتر استعفا داد، ديروز دوم بهمن ماه خبري از خانه هنرمندان منتشر شد كه اعضاي جديد شوراي عالي خانه هنرمندان معرفي شدند كه در آن نام عزت‌الله انتظامي به عنوان نماينده «خانه تئاتر» آمده است. همچنين هيئت مديره و مدير‌عامل خانه تئاتر درباره معرفي عزت‌الله انتظامي به عنوان نماينده خانه تئاتر در شوراي عالي خانه هنرمندان روز گذشته اطلاعيه كوتاهي را منتشر كرد. در متن اين اطلاعيه آمده است:«خانه تئاتر به روشني و افتخار اعلام مي‌دارد كه استاد عزت الله انتظامي هماره رئيس خانه تئاتر هستند و ما فارغ از تمامي رويدادهاي امروز جامعه هنري به اين مي‌باليم كه ايشان جاودانه هستند و خانه تئاتر محكم و پابرجاست.»
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها