کد خبر: ۲۲۳۶۹۶
زمان انتشار: ۱۴:۳۲     ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۳
سرمربي تيم فوتبال بايرن مونيخ تقصيرها براي مصدوميت هافبک اسپانيايي تيمش و محروم شدن وي از حضور در جام جهاني 2014 برزيل را به گردن گرفت.

 

دو روز پس از اعلام رسمي باشگاه بايرن مونيخ در خصوص ميزان مصدوميت تياگو آلکانتارا و انتشار اين خبر که اين هافبک اسپانيايي فرصت حضور در جام جهاني را از دست مي‌دهد، پپ گوارديولا، سرمربي باواريايي‌ها پزشک اين تيم را تبرئه کرد و خود مسئوليت اتفاقي که براي هموطن وي رخ داده است را بر عهده گرفت.

به نقل از تسنيم، گوارديولا که تيمش امشب در فينال جام حذفي آلمان به مصاف بورسيا دورتموند مي‌رود، با اعتراف به اين موضوع که او تياگو را وادار کرده براي تسريع دوره ريکاوري خود به اسپانيا برود، اظهار داشت: من مقصر اتفاقي که براي تياگو رخ داده هستم، نه پزشک تيم.

طبق گزارش‌هاي منتشره در نشريه بيلد آلمان هانس ويلهلم مولر ولفارت، پزشک تيم بايرن مونيخ به گوارديولا در خصوص فرستادن آلکانتارا به اسپانيا براي سرعت بخشيدن به ريکاوري او هشدار داد بود اما سرمربي پيشين بارسلونا توجهي به اين هشدار نکرده است و در واقع باعث تشديد مصدوميت هموطنش شده است، مصدوميتي که او را مجبور مي‌کند زانوي خود را به تيغ جراحان بسپارد.

گوارديولا افزود: ما مي‌دانستيم که از لحاظ زماني در مضيقه هستيم. تياگو سخت جنگيد و به شدت تمرين مي‌کرد.

مصدوميت تياگو آلکانتارا که جزو 30 بازيکن دعوت شده به اردوي تيم ملي اسپانيا براي حضور در جام جهاني 2014 بود، کار ويسنته دل‌بوسکه، سرمربي ماتادورها را براي انتخاب فهرست نهايي 23 نفره خود راحت‌تر کرد و حالا او تنها شش بازيکن ديگر را بايد از فهرست اوليه خود کنار بگذارد.



 

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها