کد خبر: ۲۴۴۵۶۱
زمان انتشار: ۰۹:۰۰     ۲۹ مرداد ۱۳۹۳
سرمربی استقلال گفت:حقیقت روشن است برنامه 90 بازی ما را کارشناسی نکند.
به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران ، امیر قلعه‌نویی پس از پیروزی 3 بر 2 مقابل سایپا در نشست خبری ضمن تبریک به مناسبت سالگرد بازگشت آزادگان گفت: درگذشت خبرنگار با صداقت و باشرف آقای نفر  را به شما تسلیت می گویم و برای آنها علو درجات را آرزومندم. شاید  اگر امنیتی هست به برکت خون شهدا و ایثارگران عزیز است یکی از انها سردار سعادتی است. مطمئنم طی 500 سال گذشته یک وجب از خاک ما تصرف نشده که به دلیل وجود افراد از خود گذشته است.
 
وی با اشاره به روند بازی در مورد نحوه بازی گفت:ما در این بازی دو گل خوردیم اما 8-9 کرنر زدیم و 5- 6 ضربه کاشته زدیم .امید ابراهیمی در این بازی بسیار تاثیرگذار بود وی یکی از بهترین هافبک‌های ایران است که در جام جهانی در حقش جفا شد .

وی ادامه داد: به جلالی تبریک می‌گویم که فوتبال خوب و با برنامه مقابل ما داشتند در نیمه دوم 4-4-2 را به 4-3-3 تبدیل کردیم و و به هواداران هم تبریک می‌گویم که صبوری کردند و تا دقیقه آخر تیم را حمایت کردند. هفته گذشته هم بازی ما ۴ گل داشت.خوشحالم امید را گرفتیم با اینکه امید را  در جام جهانی ندیدند.
 
وی  با اشاره به برخی جریانها در برنامه 90 ادامه داد: به سرپرست تیمی که 30 میلیون هوادار دارد در برنامه ۹۰ وقت ندادند و این برنامه دیگر اسمی از قلعه‌نویی نیاورد و تصویری هم از من پخش نکند.20 دقیقه در مورد تیم صحبت می‌کند اما دو دقیقه به سرپرست تیم وقت نمی‌دهد تا از باشگاه و تیم دفاع کند. این برنامه گاهی پا فرا می گذارد و احترام نگه نمی دارد.در دادگاه هم که باشی حق داری از خود دفاع کنی.

وی گفت: هر چیزی حد و اندازه دارد .وقتی کارشناسی از قبل معلوم است  به شما تریبون نمی دهند.آن کارشناسی که می خواهند  انجام می‌دهند. به بازیکنانم  گفتم دیگر با برنامه 90 صحبت نکنند و اسمی هم از من نیاورد و اگر هم قانونی وجود داشته باشد از او شکایت می‌کنم و اصلا نمی‌خواهم بازی‌های ما را کارشناسی کنند.  کارشناسی ها با برنامه است .بازهم می گویم آزادی دوربین دارد و حقیقت روشن است برنامه 90 بازی ما را کارشناسی نکند.

وی مقابل دوربین های تلویزیون گفت:اعتقاد دارم فوتبالی که 5 گل داشته باشد خوب است. با یک اوت دستی پنالتی دادیم و پرتاب هم طولی بوده و عرضی نبوده است و باید این کارها را برطرف کنیم. خیلی ها دنبال آینده خودشان بودند.

وی ادامه داد:بازیکنانم روحیه جنگندگی داشتند.امید ابراهیمی یکی از بهترین هافبک‌های دفاعی فوتبال ایران است.بیک‌زاده را به وسط آوردیم و یعقوب کریمی که یک فصل بازی نکرده و این بازی در جناح چپ بازی کرد.

قلعه‌نویی در مورد امیرحسین صادقی، گفت: سوال حاشیه‌ای نپرسید.
وی در مورد اینکه چرا هواداران استقلال کم به ورزشگاه می آیند، گفت: هواداران استقلال می‌آیند. آنها در دسته سه هم ما را تنها نگذاشتند. چه می‌بریم و چه می‌بازیم لذت می‌برند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها