کد خبر: ۲۴۴۶۲۰
زمان انتشار: ۱۱:۰۸     ۲۹ مرداد ۱۳۹۳
رئیس پلیس راهور استان اردبیل گفت: از بامداد امروز چهارشنبه تا پایان دیدار رئیس جمهور با مردم در استادیوم تختی مناطق و هسته مرکزی شهر اردبیل با ممنوعیت تردد روبرو است.

سرهنگ رحیم آقامحمدی در گفتگو با خبرنگار مهر اضافه کرد: این ممنوعیت به منظور هر چه بهتر برگزار شدن آیین استقبال از رئیس جمهور و هیئت دولت صورت گرفته است.

وی با بیان اینکه توقف تمام وسایل نقلیه در مسیرها و خیابانهای مرکزی اردبیل تا خاتمه مراسم ممنوع است، ادامه داد: رانندگان می توانند از خیابانهای مجاور برای تردد استفاده کنند.

رئیس پلیس راهور استان اردبیل میدان، جهاد در ورودی شهر اردبیل، تقاطع بازار، امام خمینی (ره)، میدان شریعتی، ایستگاه سرعین، میدان ارتش و قدس را از محورهای ممنوع در هسته مرکزی برشمرد.

وی همچنین از اعمال ممنوعیت ترافیکی در نقطه ویژه در اردبیل خبر داد و تصریح کرد: حریم ساختمان استانداری و استادیوم تختی نیز به هیچ عنوان امکان تردد نداریم.

آقامحمدی زمان ممنوعیت ترافیک در استادیوم را تا اتمام مراسم دیدار عمومی رئیس جمهور عنوان کرد و یادآور شد: این ممنوعیت برای ساختمان استانداری تا فردا ادامه خواهد داشت.

وی در عین حال تاکید کرد که همکاری شهروندان و رانندگان با ماموران پلیس راهنمایی و رانندگی در این طرح سبب هرچه بهتر برگزار شدن آیین استقبال مردمی می شود که توصیه می کنیم رانندگان با صبر و حوصله بیشتر با پلیس همکاری داشته باشند .

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها