کد خبر: ۲۴۵۵۵۷
زمان انتشار: ۱۱:۵۰     ۰۲ شهريور ۱۳۹۳
پایگاه خبری قم نا ، مجموعه تلویزیونی «جاده تباهی» به کارگردانی و تهیه‌کنندگی حسین حقانی صرمی در ۱۳ قسمت برای نمایش در شبکه نور در حال تولید است.

از عوامل سریال تلویزیونی «جاده تباهی» می‌توان به محمد گنجی و حسن محسنی‌خو به عنوان نویسندگان این مجموعه اشاره کرد و داوود رجبی مدیر تصویربرداری و رضا بنا یزدی صدابرداری آن را بر عهده دارند.

محمد گنجی دستیار و برنامه‌ریز، امیر بی‌طرفان و محمدمهدی عظیمی دستیار کارگردان، علیرضا زحمت‌کش منشی صحنه و محمد ابوالقاسمی موحد مدیر تولید این سریال تلویزیونی است.

همچنین عبدالحامد محمدی جانشین تولید، حمید نجاتی مدیر تدارکات، جمال‌الدین بیات طراح گریم، عبدالرضا ملاک طراح صحنه، هانیه نجفی طراح لباس و مهدی عظیمی تدوین این کار را عهده‌ دارند.

این سریال تلویزیونی در چهار اپیزود که شامل ۱۳ قسمت می‌شود و به معضل اعتیاد از نوع مواد مخدر صنعتی می‌پردازد و هر اپیزود قصه‌ای جداگانه را روایت می‌کند، اما شخصیت‌ها به‌نوعی در قصه‌های هم تأثیرگذار هستند.

در اپیزود نخست، زهره به خاطر ناتوانی در بچه‌دار شدن روابط سردی با شوهرش جمال پیدا کرده و فکر می‌کند جمال می‌خواهد ازدواج مجددی داشته باشد. مهدی رکنی، افسانه اکبری، حسین محمدزاده، اعظم دلداده و سعید برج علی بازیگران این قسمت هستند.

اپیزود دوم نیز داستان الهه است که بهتازگی در دفتر جمال استخدام شده و به خاطر سوءظن زهره نسبت به او و جمال از کار اخراج می‌شود. بازیگران این قسمت عطاءالله منتظری، مهری آل آقا، مهناز رود ساز و حمیدرضا عطارد هستند.

اپیزود سوم داستان حامد است که به خاطر اختلاف نظرهایی که با پدرش دارد با او شرط می‌کند که در قبال گرفتن دیپلمش او را برای کار به خارج از کشور بفرستند و حامد مجبور می‌شود برای درس خواندن قرص ریتالین مصرف کند. بازیگران این اپیزود را احمد علامه دهر، عصمت رضاپور، نیما سیاری، فاطمه حسینی و… تشکیل می‌دهند.

اپیزود چهارم نیز داستان جاوید معلم حق‌التدریسی است که به خاطر اینکه توان بیشتر کار کردن را داشته باشد به شیشه روی می‌آورد و همین امر موجب می‌شود که دچار اختلالات روانی شود. در این قسمت علی فرحناک، نرگس رضایی، عباس صفا و… ایفای نقش می‌کنند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها