کد خبر: ۲۴۶۸۲۳
زمان انتشار: ۰۰:۵۳     ۰۸ شهريور ۱۳۹۳
استقلال با برتری ۳ بر صفر مقابل گسترش فولاد صدرنشین لیگ برتر فوتبال باقی ماند.

به گزارش پایگاه 598 به نقل از تسنیم،در ادامه دیدارهای هفته ششم لیگ برتر فوتبال، استقلال از ساعت 19 در ورزشگاه آزادی به مصاف گسترش فولاد رفت که این دیدار با برتری 3 بر صفر استقلال خاتمه یافت. آرش برهانی دقیقه 39، امید ابراهیمی دقیقه 2 + 45 (پنالتی) و محمد قاضی دقیقه 90، 3 گل استقلال را در این دیدار به ثمر رساندند.

 

میهمان تبریزی بازی را بهتر آغاز کرد و در دقایق ابتدایی یکی، دو فرصت مناسب را به دست آورد که بی‌دقتی جابر انصاری این موقعیت‌ها را بی‌ثمر کرد. در ادامه استقلال میانه میدان را در اختیار گرفت و دقیقه 25 شوت قاضی از بالای دروازه گسترش بیرون رفت. دقیقه 27 آرش برهانی از داور کارت زرد گرفت. همین بازیکن در شرایطی که بازی در نیمه نخست افت کرده بود، نتیجه را به سود استقلال رقم زد.

 

حرکت کرار جاسم با پاس یعقوب کریمی تکمیل شد تا آرش برهانی دقیقه 39 با ضربه‌ای دقیق گل نخست استقلال را به ثمر برساند. این بازیکن دو دقیقه بعد توپ را از مقابل دروازه بیرون زد. در دقیقه 2 + 45 با اعلام خطای پنالتی بازیکنان گسترش فولاد، امید ابراهیمی گل دوم استقلال را به ثمر رساند تا این نیمه با برتری 2 بر صفر استقلال تمام شود.

 

در آغاز نیمه دوم آندرانیک تیموریان بجای مهدی کریمیان برای استقلال وارد زمین شد. مهدی تارتار هم، میلاد جهانی و محمد امین درویشی را جایگزین علیرضا نقی‌زاده و مهدی میرزاده کرد تا شاید بتواند معادله بازی را به سود گسترش فولاد تغییر دهد. با این حال مهاجمان فولاد کار سختی برای عبور از میان دفاع فشرده استقلال داشتند. مهرداد بایرامی در دو موقعیت مناسب گلزنی قرار گرفت که اولی را به بیرون زد و دومین ضربه‌اش را هم فروزان دفع کرد.

 

دقیقه 65 آرش برهانی جایش در زمین و بازوبند کاپیتانی را به خسرو حیدری داد. دقیقه 73 مرتضی اسدی با خطا بر روی جاسم کرار کارت زرد گرفت و 2 دقیقه بعد نوبت به کرار رسید تا با انجام خطا از داور مسابقه کارت زرد بگیرد. دقیقه 79 امید ابراهیمی هم کارت زرد دیگری را دریافت کرد و در ادامه پژمان نوری بجای جاسم کرار برای استقلال و مهدی نظری بجای مهدی قریشی برای گسترش فولاد وارد زمین شدند.

 

در دقیقه 90 و در حالی که جریان بازی سرعت چندانی نداشت، استقلال بر روی یک ضد حمله صاحب موقعیت شد که محمد قاضی قدر پاس سجاد شهباززاده را دانست و گل سوم تیمش را به ثمر رساند تا این دیدار با برتری 3 بر صفر استقلال خاتمه یابد.

 

استقلال با این نتیجه در پایان هفته ششم با 5 پیروزی و کسب 15 امتیاز، بالاتر از تراکتورسازی و سپاهان 13 امتیازی، صدرنشین لیگ برتر باقی ماند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها