کد خبر: ۲۶۳۵۲۰
زمان انتشار: ۰۱:۰۰     ۰۱ آبان ۱۳۹۳
هواداران بروسیا دورتموند که برای بازی مقابل گالاتاسرای در ترکیه به سر می برند، شب گذشته چند بار مورد حمله هوداران میزبان قرار گرفتند.

به گزارش بانک ورزش و به نقل از کانون هواداران ایرانی بروسیا دورتموند، متاسفانه شب زیبا در استانبول خاتمه بدی برای هواداران باشگاه بروسیا دورتموند داشت. هولیگان های ترک دیشب با سلاح سرد چند بار به هواداران دورتموند در خیابان ها و کافه های شهر حمله کردند و آن ها را تهدید کردند. پس از این درگیری ها پلیس در محل حضور پیدا کرد و منطقه اطراف میدان تاکسیم را تحت کنترل گرفت. پس از این حوادث، پلیس قادر به دادن تضمین امنیت بیشتر به هواداران دورتموند نشد. در این زد و خوردها از اسپری نیز استفاده شد. تعدادی از اعضای کانون هواداران ایرانی‌ باشگاه بروسیا دورتموند که برای دیدن این بازی به استانبول رفتند نیز مورد ضرب و شتم هواداران گالاتاسرای قرار گرفتند، ولی خوشبختانه جراحت و صدمه جدی به آن ها وارد نشد.

این اتفاقات پارسال نیز در سن پترزبورگ قبل از بازی با زنیت پیش آمد و هواداران زنیت در خیابان ها شروع به کتک کاری هواداران دورتموند کردند. باشگاه بروسیا دورتموند دیروز به هواداران تیمش اعلام کرده بود که سعی‌ کنند قبل از بازی در محل هایی که باشگاه مشخص کرده است، حضور داشته باشند و از آنجا با اتوبوس هایی که درنظر گرفته شده است به سمت ورزشگاه حرکت کنند. پیش بینی‌ این شده بود که در حین حرکت به ورزشگاه نیز حملاتی از طرف هولیگان های گالاتاسرای انجام شود.

 

 


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها