کد خبر: ۲۷۲۲۹۳
زمان انتشار: ۱۲:۱۸     ۰۱ آذر ۱۳۹۳
دو تيم بارسلونا و سويا، امروز در ورزشگاه نوکمپ بارسلونا، در هفته ي دوازدهم لاليگا به مصاف يکديگر مي‌روند.

به گزارش پایگاه 598، جرارد دلوفئو و دنیس سوارز از سویا و ایوان راکیتیچ از بارسلونا، خود را برای تقابل با هم تیمی های سابق خود آماده می‌کنند.

بارسلونا

پس از یک شروع بسیار خوب در لالیگا و کسب تمامی امتیازات ممکن بدون دریافت گل تا هفته ی 8، به ناگهان بارسا دچار یک افت مقطعی شد و دو شکست پیاپی مقابل رئال مادرید و سلتاویگو کسب کرد. در حال حاضر بارسا با 25 امتیاز و 2 امتیاز کمتر از رئال مادرید، در رده ی دوم جدول لالیگا قرار دارد. ایوان راکیتیچ، هافبک بارسا که پیش تر در سویا بازی می‌کرد، حال باید خود را آماده تقابل با هم تیمی های سابق خود کند. او 3 سال و نیم در سویا بازی کرد، د ر 149 دیدار به میدان رفت و 32 گل به ثمر رساند. لوئیس انریکه امیدوار است که آندرس اینیستا، جرمی متیو و رافینیا بتوانند خود را به این بازی برسانند. سرجی روبرتو نیز آماده ی بازگشت به میادین است.

سویا

سویا لالیگا را بسیار خوب شروع کرد و رقابت سختی با بارسا و والنسیا در صدر جدول داشت. در حال حاضر، آنها با 23 امتیاز و 2 امتیاز اختلاف با بارسا، در رده ی پنجم جدول قرار دارند. در 5 بازی اخیر خود، 3 پیروزی، 1 شکست و 1 تساوی کسب کرده اند و به نظر آماده ی رقابت با بارسا هستند. هر چند که آنها از 10 سفر اخیر خود به نوکمپ، تنها در 1 بازی موفق به امتیاز گیری شدند. سال 2011، آنها در نوکمپ موفق به کسب نتیجه 0-0 شدند که تنها نتیجه ی 0-0 نوکمپ در طول این چند سال بوده است. همچنین بارسا در 5 بازی اخیر خود مقابل سویا موفق به پیروزی شده ولی از سال 1975، هیچگاه موفق نشده به ششمین پیروزی متوالی دست پیدا کند. بنیوت ترمولیناس و ویسنته ایبورا مصدومین سویا هستند . استفان ام بیا که دیدار قبلی را به دلیل محرومیت از دست داد، در این بازی تیمش را همراهی خواهد کرد.



 

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها