کد خبر: ۲۷۳۱۸۰
زمان انتشار: ۲۲:۰۸     ۰۳ آذر ۱۳۹۳
امروز زوبی زارتا در فرودگاه ال پرات بارسلون و پیش از عزیمت کاروان بارسا به قبرس، در مصاحبه کوتاهی با خبرنگاران شرکت کرد.
به گزارش پایگاه 598،پس از اتمام بازی بارسلونا و سویا، بخش اعظمی از هواداران بارسا ضمن تشویق مسی، یکصدا "جوزپ بارتومئو"، رئیس بارسا و "زوبی زارتا"، مدیر ورزشی این تیم را هو کردند.

 

برتری 5 گله بارسا مقابل سویا و بخصوص رکوردشکنی لئو مسی سبب شده بود تا هواداران حاضر در نوکمپ سرازپا نشناسند. در پایان بازی و به مناسبت رکوردشکنی مسی یک ویدئوی ویژه از این بازیکن در اسکوربورد ورزشگاه به نمایش گذاشته شد. در بخشی از این ویدئو زمانیکه تصویر بارتومئو و زوبی زارتا پخش شد، بخش اعظمی از هواداران بر علیه این دو نفر سوت های اعتراضی سر داده و آنها را هو کردند.امروز زوبی زارتا در فرودگاه ال پرات بارسلون و پیش از عزیمت کاروان بارسا به قبرس، در مصاحبه کوتاهی با خبرنگاران شرکت کرد.

 

او در مورد سوت های اعتراضی هواداران بارسا گفت:" همه ما می دانیم که بارسلونا باشگاهی است که سطح توجهات به آن بسیار بالاست. تمام فعالیت های بازیکنان،کادر مدیرتی و کادر مربیگری بارسا توسط هواداران تعقیب می شود و ممکن است هر لحظه از شما به یک دلیلی انتقاد کنند. من با کمال میل، تمام این انتقادات را می پذیرم.

 

روز شنبه، رضایت هواداران از رکوردشکنی مسی و برد برابر سویا برای من کافی بود. همینکه لبخند مسی و خوشحالی هواداران را می دیدم برای من ارزش زیادی داشت. شاید بهتر این بود که در آن ویدئو، از من و بارتومئو تصویری گنجانده نمی شد."

 

مدیر ورزشی بارسا در مورد مصدومیت تمام نشدنی فرمالن گفت:" توماس در مراحل درمان به سر می برد و باشگاه سعی دارد تا بهترین راه حل برای بهبودی او را پیدا کند. نمی دانم او جراحی خواهد شد یا خیر اما نظر نهایی را تیم پزشکی بارسلونا خواهد داد. امیدوارم بهترین تصمیم برای او گرفته شود تا هر چه سریعتر به میادین باز گردد."

 

ای اسپورت


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها