کد خبر: ۲۸۰۸۸۶
زمان انتشار: ۱۱:۲۶     ۰۶ دی ۱۳۹۳
هفته نامه پنجره در تازه ترین شماره خود به بهانه اتمام سریال محبوب پرده نشین، به سراغ این سریال رفته و دلایل محبوبیت آن را بررسی کرده است. بازتا‎ب‎‎هاي رسانه‎اي «پرده‎نشين» از جمله مطالب این پرونده است.نویسنده سایعات پیرامون این سریال را بیان نموده است.
به گزارش پایگاه 598 ،  هفته نامه پنجره در تازه ترین شماره خود به بهانه اتمام سریال محبوب پرده نشین، به سراغ این سریال رفته و دلایل محبوبیت آن را بررسی کرده است. بازتاب‎‎هاي رسانهاي «پردهنشين» از جمله مطالب این پرونده است.نویسنده سایعات پیرامون این سریال را بیان نموده است.

در ادامه محمود رضوی، بهروز شعیبی و هومن برق نورد در نشستی پیرامون این سریال از مراحل مختلف ساخت و نیز مشکلات بازی در نقش روحانیت و پرداخته اند. هم چنین محمد صابری در گزارشی، به بازخورد سریال در میان طلبه ها و روحانیونن حوزه های علمیه پرداخته است.

اهالی پرده نشین در پنجره این هفته+ عکس

پرونده سیاست داخلی این شماره ضمن اشاره به سالگرد 9 دی به استراتژي هاي ناکام آمريکا در مورد ايران پرداخته و سند کدام راه بهسوي ايران؟ را بررسی نموده است.

عباسعلي کدخدايي سخنگوي سابق شوراي نگهبان در گفت و گو با پنجره ابعاد حقوقي اعتراض کانديداها به انتخابات 88 را زیر ذره بین قرار داده است. هم چنین زواياي مختلف انتخابات رياستجمهوري دهم نیز در گفتوگو با محمدحسين صفار هرندي مورد بررسی قرار گرفته است. ابعاد امنيتي حاشيه‎‎هاي انتخابات رياستجمهوري دهم در گفت وگو با حيدر مصلحي، تلاش براي به حاشيه راندن رسانه هاي انقلابي، خبر پيروزي احمدينژاد همچنان روي فارس موجود است!، نگاهی به حاشیه های مصاحبه محمد خامنه ای و نگاهي به چرايي ترويج جنجال مداري در فضاي تاريخ نگاري انقلاب در مصاحبه با عباس سليمي نمين از دیگر مطالب سرویس سیاسی این شماره پنجره است.هم چنین ابراهیم یزدی، فائزه هاشمی، عباس عبدی، احمد منتظری، رسول منتجب نیا و الهه کولایی به سوالات پنجره پیرامون سناریوی تقلب در سال 88 پاسخ داده اند.

سرویس بین الملل پنجره اما تجديد روابط آمريکا و کوبا را مورد کنکاش قرار داده است. تحليلي بر روابط 55 ساله آمريکا و کوبا، ابعاد مختلف برقراري مجدد روابط آمريکا و کوبا در گفتوگو با فواد ايزدي، عوامل موثر بر بهبود روابط کوبا و آمريکا از نگاه علی خرم مشاور وزیر خارجه و تفاوت های ایران و کوبا از جمله مطالب این پرونده است.

نگاهي به گذشته و آينده اقتصاد جهاني، جنگهاي خطرناک جهان آينده، استثناگرايي و شکنجه آمريکايي، شکنجه سياه، لبنان در انتظار سمير يا ميشل، تاثير نتايج انتخابات رياست جمهوري در داخل و خارج از تونس و سياست جديد اوباما در مورد کوبا مطالب بخش ترجمه پنجره و نگاهي به طبقهبندي علوم انساني(خسروپناه)، عنايات حق‌تعالي در دفع فتنه88 (مهدی نصیری)، خوانش تلقي هاي مختلف از تمدن اسلامي (محمدعلي فتح اللهي) و خصلت مردمي بدون درک رب العالمين(محمد روحانی) یادداشت های بخش اهل قلم را تشکیل می دهند.

امید مهدی نژاد در پنجره پلاس ضمیمه رایگان پنجره نیز در کنار دیگر مطالب خود با غلامرضا امامی نویسنده و مترجم گفت و گو کرده است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها