کد خبر: ۲۸۱۵۶۶
زمان انتشار: ۱۳:۴۶     ۰۸ دی ۱۳۹۳
مجد الدین معلمی رئیس حوزه هنری استان قم:
مجدالدین معلمی رئیس حوزه هنری استان قم در مراسم اختتامیه دومین جشنواره تجسمی بسیج هنرمنادن استان قم، و گفت: امروز وقتی نام بسیج می‌آید فراتر از بعد دفاعی در ذهن‌ها متبادر می‌شود. امروز درخشش بسیج را در همه عرصه‌های سازندگی و فرهنگی شاهد هستیم.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از روابط عمومی حوزه هنری استان قم، وی در ادامه یاد و خاطره بنیانگذار انقلاب اسلامی، که موجب شکل‌گیری بسیج شد، را گرامی داشت در خصوص آسیب جشنواره‌ها متذکر شد و گفت: یکی از آسیب‌هایی که امروز ما مدیران و هم هنرمندان ممکن است دچارش شویم، همین جشنواره‌هایی است که پیاپی پشت سر هم می‌آیند و برگزار می‌شوند. ما مدیران نباید به برگزاری جشنواره ها فخر کنیم و هدف‌گذاری هنرمندان هم نباید حضور در جشنواره‌ها باشد. حضور در جشنواره نباید شغل هنرمندان ما بشود.

honar

معلمی ضمن بیان این نکته که جشنواره‌ها باید تشویقی باشند برای هنرمندانی که می‌خواهند تولید اثر کنند، پیشنهاد داد: برگزارکنندگان جشنواره تجسمی بسیج جایزه‌ای برای استعدادهای نو و جدید در نظر بگیرند. تا از این طریق استعدادهای نو و جوان شناسایی و حمایت شوند و در کنار دیگر هنرمندان و پیشکسوتان دیده شوند.

اختتامیه‌ی دومین جشنواره تجسمی هنرمندان بسیجی استان قم، شامگاه یکشنبه ۷ دی ماه ۱۳۹۳ در تالار شهید آوینی برگزار شد.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها