کد خبر: ۲۸۳۴۲۸
زمان انتشار: ۱۹:۲۰     ۱۴ دی ۱۳۹۳
بعد از کنار گذاشتن ميثم حسيني از تيم و خط کشيدن روي نام او درخشان دنبال يک مدافع چپ خارجي افتاد تا اين جناح را بالاخره بيمه کند. براي اين پست يک مدافع چپ عراقي گزينه شد.
به گزارش پایگاه 598، پرسپولیس باید یکی از چهار خارجی‌اش را از بین بازیکنان آسیایی انتخاب کند درخشان چاره‌ای نداشت تا آنتن جست وجوی بازیکنان مد نظرش را در قاره خودمان محدود کند و هدفگذاری مدافع چپ عراقی بر همین اساس اتفاق افتاد.

ضرغام اسماعیل که فقط 20 سال دارد و در تیم الشرطه (پلیس) عراق بازی می‌کند همراه با تیم ملی کشورش در جام ملت‌های آسیا حاضر خواهد بود. البته ضرغام برای فیکس بازی کردن در جام ملتها شانس زیادی دارد چرا که علی عدنان ملقب به «گرت بیل آسیا» که در سوپر لیگ ترکیه بازی می‌کند نفر اصلی در جناح چپ تیم ملی کشورش به حساب می‌آید و ضرغام بازیکن رزرو اوست.

به هر حال گفته می‌شود تلاش‌های رابطان ایجنت ضرغام برای حضور در پرسپولیس به‌شدت ادامه دارد.

حتی همین دیروز یکی دو نفر از این افراد در باشگاه پرسپولیس حاضر بودند تا مقدمات عقد قرارداد با ضرغام را فراهم کنند. دیروز گفته می‌شد احتمال حضور این بازیکن عراقی در پرسپولیس زیاد است و تقریبا عقد این قرارداد قطعی به نظر می‌رسید اما در این همکاری یک مشکل بزرگ وجود دارد.

گفته می‌شود پرسپولیس باید بازیکن خارجی آزاد جذب کند و تنها می‌تواند بازیکنی را به لیستش اضافه کند که تا 28 دسامبر 2014 قراردادش را با باشگاه خود فسخ کرده باشد که در مورد ضرغام این اتفاق عملی نشده است. ضرغام عضو تیم الشرطه عراق است و حالا که چهارمین روز از ژانویه 2015 را پشت سر می‌گذاریم قرارداد خود با باشگاهش را فسخ نکرده است.

البته رابط‌ها و آنهایی که سعی دارند این انتقال را جوش بدهند می‌گویند هیچ مشکلی گریبان پرسپولیس را نخواهد گرفت اما از آنجایی که پرسپولیس در این خصوص فوق‌العاده بدشانس است حالا هواداران این تیم باید امیدوار باشند که انتقال ضرغام به تیم محبوب شان باعث گرفتاری‌ها و دردسرهای بزرگ نشود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها