کد خبر: ۲۸۷۲۰۹
زمان انتشار: ۰۹:۵۸     ۲۸ دی ۱۳۹۳
یادداشت ۵۹۸؛
مجدالدین معلمی
عجین شدن نام مدیری با خنده و لبخند نباید اتفاق نامیمونی باشد، اگر آن شخص علی کفاشیان نباشد!! کفاشیان از آن دست مدیرانی است که در هر شرایطی لبخند تحویل مخاطب می دهد! آنقدر در سربلندی ها به رو و در سرافکندگی ها به ریش مان خندیده که سخت می شود انتظار حرف حساب از او داشت! لذا هیچ وقت نباید سوال ها و ابهام های جدی را متوجه او کرد!

وقتی خودش صادقانه اعتراف می کند اختیار یک لیوان را هم در دفترش نداشته و بنا به فرموده، عزل و نصب کرده و می کند چه انتظاری از او دارید؟ و چرا نباید بر کرسی ریاست دوام بیاورد؟ علی دایی را یک شبه، بنا به فرموده، سرمربی تیم ملی می کند و بنا به فرموده یک شبه هم عزلش می کند؛ کیروش را هم بنا به فرموده می آورد و علی رغم عدم عقیده، بنا به فرموده حفظش می کند!

در مورد تصمیم گیری های حیاتی فدراسیون کفاشیان حرف و بحث زیاد شده است اما عجیب ترین تصمیمی که بنا به فرموده انجام شد و هیچ واکنشی را برنینگیخت حک کردن عکس یوزپلنگ بر پیراهن تیم ملی ایران است؟ اگر جایی سراغ دارید که جواب روشن و قانع کننده ای برای این اقدام دارد بفرمایید؟!!

الان با هک عکس گل درشت یوزپلنگ روی پیراهن تیم ملی قرار است چه پیامی به دنیا بدهیم؟ قرار است به دنیا نشان دهیم یوزپلنگ عنصر مهمی در ملیت ما، در مذهب ما یا در تاریخ پرافتخار ماست؟! قرار است با درج این نشان دنیا را به اخلاق و معنویت یا انسانیت و صلح دعوت کنیم؟ مگر نماد اسطوره ای یا مذهبی یا ملی ایران یوزپلنگ است؟؟

می خواهیم بگوییم ما همه یوزپلنگ هستیم از ما بترسید؟! یوزپلنگ حیوان نجیبی است او را در خانه های تان بپذیرید؟! ما به یوزپلنگ عشق می ورزیم با ما مهربان باشید؟! یوزپلنگ خیلی مهم است و فقط ما یوزپلنگ داریم؟! از یوزپلنگ قدرت می گیریم و به یوزپلنگ تمسک می جوییم؟!

می خواهیم به دنیا پیام بدهیم: آی دنیا؛ بیایید یوزپلنگ ما را ببینید؟ مگر معدود یوزپلنگ های باقی مانده، جایی هستند که بشود دیدشان؟!! قرار بوده به دنیا پیام بدهیم: آی دنیا؛ ما عرضه ی نگه داری از یوزپلنگ های مان را نداریم و شما بیایید بشر را از این عارضه عظمای انقراض نسل نجات بدهید؟؟! مگر فقط همین حیوان است که در معرض انقراض است؟؟

شاید هم قرار بوده دنیا بفهمد در اثر تحریم های ظالمانه حتی جانوران گردن کلفتی مثل یوزپلنگ هم به ورطه ی انقراض افتاده اند؛ پس ای بدخواهان ایران چرا تحریم!!؟ شاید هم ماجرا پیچیده تر از این شوخی هاست و قرار بوده نماد و نشان و اسطوره ی جدیدی برای ملیت و مذهب ایرانیان ایجاد کنند!

در جام جهانی چه اتفاق مثبتی افتاد یا چه پیامی به دنیا مخابره شد که مصرانه و لجوجانه دوباره در جام ملت های آسیا، با جلوه ای بیشتر، از همان عکس گل درشت یوزپلنگ استفاده کردیم؟ جز این شد که با قریب 20 میلیون تومان جریمه ی نقدی تحقیر شده و مضحکه ی دنیا شدیم؟!!

این کار بی معنی جز یک جوگیری هیجانی، برای نشان دادن ارادت به فرموده ی مقامات، هیچ اثر و پیام و بهره ای نداشته و ندارد! و از این فدراسیون بی کفایت، هر روز باید انتظار داشت بنا به فرموده ای جدید، اقدام تحیرآور جدیدی رقم بزند! 
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱
در انتظار بررسی: ۱
* نظر:
ارسال نظرات
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۲۱ - ۳۰ دی ۱۳۹۳
۰
۰
ثروت رویایی بعضی از بازیکنان ادم را به شک میندازه که چطوری؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها