کد خبر: ۲۹۰۲۴۸
زمان انتشار: ۲۰:۴۹     ۰۷ بهمن ۱۳۹۳
ويليلمز داور استراليايي جزو کادر داوري ديدار تيم‌هاي فولاد و الهلال عربستان در چارچوب رقابت‌هاي ليگ‌ قهرمانان آسيا از سوي کنفدراسيون فوتبال آسيا اعلام شده است.
به گزارش پایگاه 598،طبق اعلام رسمی باشگاه فولاد خوزستان اعلام کرده، که بنجانمین جان ویلیلمز داور استرالیایی که با اخراج مهرداد پولادی در بازی ایران و عراق سرنوشت بازی را تحت الشعاع قرار داد، جزو کادر داوری دیدار تیم‌های فولادخوزستان و الهلال عربستان در چارچوب رقابت‌های گروه C لیگ‌ قهرمانان آسیا 2015 از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا اعلام شده است که برای قضاوت دیدار تیم‌های فولاد خوزستان و الهلال عربستان راهی اهواز خواهد شد.

هوشنگ نصیرزاده کارشناس داوری فوتبال در مورد حضور بنجامین در ایران گفت: حضور این مربی استرالیایی در ایران هیچ مشکلی برای او در پی ندارد. خبر بسته شدن فیس بوک بنجامین به دلیل توهین ایرانی ها را هم تکذیب می کنم. این داور به اهواز می آید و من به همه قول می دهم که مردم اهواز کوچکترین توهینی به این داور نخواهند کرد. پایه استدلالم هم بر این مبتنی است که با وجود اینکه ورزشگاه تختی در منطقه محروم اهواز قرار دارد، تا به حال حتی یک صندلی آن نشکسته است. چون مردم اهواز فوتبال را می فهمند.

او ادامه داد: خیلی ها از من می پرسند که آیا امکان دارد فدراسیون از AFC بخواهد که داور دیدار فولاد و الهلال را تغییر داد باید بگویم که اینکار در هیچ جای دنیا عرف نیست. من مطمئن هستم خود بنجامین هم از منظر یک داور حرفه ای هیچ وقت نمی آید مسایل یک بازی را با دیدار دیگری قاطی کند.

وی افزود: من البته اشتباه بنجامین را در دادن کارت قرمز دوم به پولادی کاملا قبول دارم. اما او نمی دانست که پولادی خودش یک کارت زرد دارد. این خود پولادی بود که با داشتن کارت زرد می بایست تمرکز بیشتری روی بازی داشته باشد ومن خود او را نیز در تصمیم داور تا حدودی مقصر می دانم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها