کد خبر: ۲۹۰۵۵۰
زمان انتشار: ۲۱:۱۰     ۰۸ بهمن ۱۳۹۳
صباي قم با 24 امتياز تيم هفتم مسابقات ليگ و هم امتياز با سايپا است و پديده با 20 امتياز در پله دهم جدول ايستاده است.
به گزارش "ورزش سه"، صبا از سر و پدیده از ته جدول تیم هفتم مسابقات لیگ هستند. صبا اگر ببرد به استقلال 28 امتیازی نمی‌ رسد اما پدیده اگر ببرد به رتبه هشتم رسیده جای پرسپولیس را می‌ گیرد، به شرطی که بازی 2 تیم پرسپولیس و ذوب‌آهن با مساوی تمام شده و برنده نداشته باشد.

1. نتایج سه هفته آخر مسابقات صبا بدین قرار است؛ آنها برابر فولادخوزستان در اهواز یک ـ صفر برنده شدند، برابر ذوب‌آهن 3 ـ یک بازنده شدند و با ملوان هم یک ـ یک کردند. اما پدیده ابتدا به ذوب‌آهن 2 ـ صفر باخت، با ملوان 2 ـ2 کرد و سپس با نفت مسجدسلیمان هم در مشهد به تساوی یک ـ یک رسیده است.

2. بازی رفت 2 تیم که روز 23 مرداد ماه سال جاری برگزار شد به تساوی یک ـ یک منجر شد.

3. پدیده مربی دور رفت خود یعنی علیرضا مرزبان را حفظ کرده است در حالی که صبا به جای صمد مرفاوی، مهدی تارتار را به عنوان مسئول اول امورفنی به تیمش آورده است.

4. در پایان هفته هفدهم مسابقات لیگ سال گذشته، تیم صبا با 16 امتیاز روی پله دوازدهم قرار داشت اما امسال صبایی ها در این مدت زمان 5 پله صعود داشته اند.

5. صبا احمد مهدی زاده را به پیکان داده است، در واقع مرفاوی او را همراه خود برده است. صبایی ها بعد از10 سال از کاپیتان خود یعنی محسن بیات هم دل کنده اند. آنها جواد کاظمیان را جذب کرده اند. اوسانی هم از جمله بازیکنان مهم استقلال خوزستان بود که صبایی ها جذبش کرده اند.

6. پدیده رضا عنایتی را به استقلال داده است اما مهدی نظری، رضا حقیقی، محمد غلامی، سعید قزل و محمد صلصالی را جذب کرده و تیمی پرستاره شده است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها