کد خبر: ۲۹۱۷۶۸
زمان انتشار: ۲۰:۴۴     ۱۲ بهمن ۱۳۹۳
رئيس سازمان خصوصي سازي اعلام کرد که کساني که براي خريد استقلال و پرسپوليس درخواست داده اند، 27 بهمن ماه درخواستشان باز مي‌ شود.
به گزارش پایگاه 598،علی اشرف پوری حسینی در این باره به "ورزش سه" گفت: ما بیست و هفتم بهمن ماه پاکت کسانی که برای خرید استقلال و پرسپولیس اقدام کرده اند را باز می‌ کنیم و بعد از آن مشخص می‌ شود که براساس قیمت پیشنهادی چه کسی اول است، چه کسی دوم و چه کسی سوم. بعد از آن می‌توانیم در مورد مالکان جدید استقلال و پرسپولیس اظهارنظر کنیم.

او ادامه داد: البته قرار نیست که ما نام این نفرات را در تاریخ 27 بهمن ماه رسانه ای کنیم دلیل آن هم این است که باید اول در مورد صلاحیت آنها استعلام بگیریم. اگر کسانی که در مزایده خرید استقلال و پرسپولیس شرکت کرده اند دارای صلاحیت عهده دار شدن مالکیت دو باشگاه شده باشند، حتما نام آنها را در اختیار رسانه ها قرار می‌ دهیم. ما در تاریخ 27 بهمن ماه فقط می‌ گوییم که چند نفر برای استقلال و چند نفر برای پرسپولیس کاندیدای خرید شده اند.

رئیس سازمان خصوصی سازی در پاسخ به این سوال که آیا تا حالا چند نفر کاندید خرید دو باشگاه شده اند گفت: اصلا نمی‌ توانیم این موضوع را رسانه ای کنیم، این موضوع از رموزی است که تا روز باز کردن پاکت ها باید پنهان بماند. تا روزی که پاکت ها باز نشود، از نظر قانون ما نمی‌توانیم اظهارنظری در این باره بکنیم. حتی اگر کسی تا حالا برای خرید استقلال و پرسپولیس پیش قدم نشده باشد هم ما نمی‌توانیم آن را اعلام کنیم.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها