کد خبر: ۲۹۶۳۴۸
زمان انتشار: ۰۸:۵۲     ۲۸ بهمن ۱۳۹۳
باشگاه خبرنگاران/ رييس سابق رژيم صهيونيستي بار ديگر بر دوستي عميق و ريشه دار ميان واشنگتن و تل آويو تا کيد کرد .

به گزارش از ميامي هرالد ؛ شيمون پرز ، رييس سابق رژيم صهيونيستي بار ديگر بر دوستي عميق و ريشه دار ميان واشنگتن و تل آويو تاکيد کرد . وي در اظهاراتي در ميامي با اين ادعا که يهودي ستيزي و تروريسم دو روي يک سکه هستند ، گفت : استفاده از چاقو و شمشير آينده اي نخواهد داشت .
پرز ادامه داد : من اوج حوادث غم انگيزي که در فرانسه ، مصر و دانمارک روي داده ، را درک مي کنم . مطمئن هستم که ما بايد بر اين گونه اقدامات غلبه کنيم . تروريست ها نه پيامي دارند و نه وعده اي ، آنها حتي راه حلي ندارند که به کودکان خود پيشنهاد کنند .
طي هفته گذشته حمله افرادي ناشناس به مرکزي در کپنهاگ دانمارک موجب کشته شدن حداقل يک تن شد . همچنين در اوايل سال 2015 سه تروريست به دفتر نشريه شارلي ابدو در پاريس حمله کرده و تعدادي از روزنامه نگاران و کاريکاتوريست هاي اين نشريه را به قتل رساندند . روز گذشته نيز تروريست هاي تکفيري _ بعثي داعش ويدئوي تازه اي از يکي ديگر از جنايات خود منتشر کردند که در آن 21 کارگر قبطي مصر در ليبي سر بريده مي شوند .
پرز تاکيد کرد : ما بايد در برابر تروريسم و دلايل ايجاد آن که همان فقر و جهل است ، در کنار هم بايستيم .
شايان ذکر است شيمون پرز 91 ساله ، رييس سابق رژيم صهيونيستي است که در دوره رياست خود از هرگونه خشونت و جنايت مسلحانه عليه مسلمانان فلسطيني فروگذار نکرد .

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها