کد خبر: ۲۹۶۳۹۳
زمان انتشار: ۱۰:۱۲     ۲۸ بهمن ۱۳۹۳
به گزارش پایگاه 598 به نقل از باشگاه خبرنگاران/ يک زن بلژيکي پس از جدايي از شوهرش بر سر نگهداري سه فرزند خردسالشان با او اختلاف پيدا کرد و از سر کينه‌جويي هر سه کودک را در ميان شعله‌هاي سرکش به آتش کشيد.
تييورو مومبو اين مادر 35 ساله در حالي که فرزندانش را در حياط خانه‌شان زنده زنده مي‌سوزاند، با پدر بچه‌ها به‌نام هلموت اولين تماس را گرفت و از او خواست به فريادها و ضجه‌هاي فرزندانش در حال سوختن گوش کند.
پليس مي‌گويد هر سه کودک اين زوج به نام‌هاي مديسون (6 ساله)، ابيگل (4 ساله) و امي (2 ساله) در اين جنايت هولناک و وحشيانه مادرشان در ميان شعله‌هاي آتش جان سپرده‌اند. پدر کودکان به پليس گفت: مادر بچه‌ها در حالي که فرياد مي‌زد پاي تلفن به من گفت: هيچ کاري نمي‌تواني براي نجات فرزندانت انجام بدهي. آيا صداي ضجه‌هاي بچه‌ها را مي‌شنوي؟ و من بلافاصله با خواهرم تماس گرفتم و از او خواهش کردم که هرچه سريع‌تر خود را به بچه‌ها برساند و آنها را نجات بدهد اما وقتي به خانه زن سابقم رسيد بچه‌ها در آتش سوخته بودند.
مدارک پليس حاکي است که اين زوج از مدتي قبل از يکديگر جدا شده بودند و کودکان نزد مادرشان زندگي مي‌کردند ولي هنگامي که پدر براي گرفتن سرپرستي فرزندانش از طريق وکيل خود اقدام کرد همين موضوع باعث خشم شديد زن شد و تصميم به قتل فرزندانش گرفت. مأموران پليس اجساد سوخته هر سه کودک را در حياط خانه‌شان يافته‌اند. اين زوج داراي چهار فرزند بودند که دختر بزرگ‌شان در زمان حادثه در خانه حضور نداشت و جان سالم به‌در برده است. پليس بلژيک اين مادر سنگدل را بدون قرار وثيقه بازداشت کرده و قرار است تا روز محاکمه در زندان بماند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها